Gå til innhold

Akambrukernes bilder - februar 2010


Anbefalte innlegg

I`m back people :!:

Har laseroperert begge øgene så no slipper eg briller, men det tok et par måneder før det gikk seg te...ble lite foto :(

Fint å høre at øynene er tilbake. :) Fattern fikk operert øynene og gikk fra -13.5 til +1.5. Hvor dårlig/godt så/ser du?

 

Jeg var +3 på begge og skal vel være +-0 nå, men det får jeg vite på

onsdag for da skal jeg til kontroll.

Det kule nå er at søkeren til D300en er blitt kjempediger he he.....

 

Velkommen tilbake Petteram, gleder meg til å se flere fantastiske bilder fra Bergenskanten :)

 

Takk for det:-)

Etter 2 måneders pause kribler det noe sykt i utløserfingeren :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oslofjord i solnedgang:

Pent. Blir du venn med 28-75mm etter hvert?

Vi er gode venner, vi, men frontfokusen er et problem - det er bare å innse. Tenkte jeg skulle kontakte Kamerateknikk AS, for et prisoverslag på justering - dersom de fortsatt eksisterer (siden ser ikke ut til å ha blitt oppdatert de siste par årene...

Lenke til kommentar

De slo seg sammen med Fovi Service(tidl. Pentax.no)

 

Verkstedet har åpningstid fra kl 08.00 til kl 16.00 mandag til fredag.

Telefon: 22 58 80 90

[email protected]

 

Camera & Videoteknikk AS har fra 1.oktober 2009 etablert sin Oslo-avdeling sammen med oss her i Nydalen. Service på nytt og eldre Pentax-utstyr blir utført som før i tillegg til at det tilbys Check and Clean for speilrefleks av alle merker.

Lenke til kommentar

Bikkjetreff i Trondheim

 

Hver søndag møtes mange av hundeeierne i området på avtalt sted og slipper de løs for lek og morro. Utrolig gøy å se den rene gleden i øynene og oppførselen men dog litt vanskelig å få tatt skikkelige bilder med tanke på den hastigheten og hvor lite villige de er til å posere skikkelig for fotografen ;)

 

Dette er første forsøk på denne typen fotografering så tar gjerne imot tips og forslag siden dette er noe jeg skal hive meg med på flere ganger. Optikkforslag tas også imot med glede. Vil en god macro på rundt 100mm passe eksempelvis? Disse bildene er tatt med 7D og 15-85mm IS

post-19705-1266167402_thumb.jpg

post-19705-1266167428_thumb.jpg

post-19705-1266167437_thumb.jpg

post-19705-1266169029_thumb.jpg

post-19705-1266169051_thumb.jpg

Endret av n0stra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...