Gå til innhold

Akambrukernes bilder - februar 2010


Anbefalte innlegg

Godt å se at noen koser seg med vinterbilder. Mens andre stikker av med sin Muse til utlandet og koser seg.

 

For første gang fra meg, uredigert bilde.

 

Første dagen vår her på Boracay, så har ikke rukket å sett oss noe særlig om enda. Men til nå så stemmer det godt med hva det blir sagt om stedet. Paradis på jord :D

 

post-3088-1265812706_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjer med Sony Simon? SonySimon?

Hvem vet, kanskje jeg kjøpte en Sony-TV og fikk en premie?

 

Er denne mekanikeren en fyr du kjenner eller kjørte du bare bilen din på service og spurte om det var greit om du knipset noen bilder av ham mens han jobbet? Hvis det siste er tilfelle så er du ganske så mye tøffere enn meg. Med tanke på hvor lite jeg setter pris på å bli fotografert selv, har jeg en relativt høy terskel for å fotografere fremmede folk.

 

Jeg liker forresten det siste bildet godt.

Aner ikke hvem han er, og jeg antar at han ikke frekventerer dette forumet. I tillegg til det kan jeg strengt tatt argumentere med stilltiende samtykke, både for fotograferingen og dermed også publiseringen, jeg har handlet i god tro.

 

Når det kommer til å fotografere fremmede folk er jeg reportasjefotograf, jeg kom over den terskelen for et par år siden.

 

Ellers, takk. :)

 

@ Simon, liker det første "mekanikeren" bildet veldig godt !

Takker. :)

Lenke til kommentar

Det er med største ydmykhet jeg deler mitt første foto i denne tråden.

 

post-173370-1265988747_thumb.jpg

 

D5000 @ 200mm - f/9 - ISO200 - 1/160s og litt Photoshop da...

 

Mye flotte bilder rett fra kamera i denne tråden, men håper det er ok og poste litt redigerte bilder også.

Mitt mål er naturligvis gode bilder rett fra kamera, men har masse å lære.

Endret av flu
Lenke til kommentar
Genial komposisjon, men litt vel overeksponert? :/

 

takk !

 

...er nok ja, fikler endel med dette både før og etter bildet er tatt, liker ikke når hverken snø eller andre "hvite ting" blir grå/blå.

Her har jeg ALT å lære... har økt både eksponering og lights/highligts og kontrast PS...er en kunst å begrense seg...hehe

 

litt bedre nå kanskje:

 

post-173370-1265990998_thumb.jpg

 

Endret av flu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...