Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

synnes hu skulle hatt den mellom seg og jon, så bundet en tråd i den, så når vic drar i den våkner hu, og vic blir busta :D

Folk som ikke vet hvilken parti selveste Obama tilhører, kommer nok aldri til å komme på slike planer.

 

Vel, jeg er ikke overrasket. For å si det sånn, så er det ikke vellykkete personer som tar turen til PH.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

synnes hu skulle hatt den mellom seg og jon, så bundet en tråd i den, så når vic drar i den våkner hu, og vic blir busta :D

Folk som ikke vet hvilken parti selveste Obama tilhører, kommer nok aldri til å komme på slike planer.

 

Vel, jeg er ikke overrasket. For å si det sånn, så er det ikke vellykkete personer som tar turen til PH.

 

Det var jo faktisk ei jente som viste det da, men hun er ute nå.

Lenke til kommentar

Da er fyldig spoiler (cliffnotes først) laget i Spoiler tråden.

 

Her snakker vi da Tirsdagens episode. Samt man kan lese hva som skjer i grove trekk fra Onsdag og Torsdag.

 

karakter 5.5/10 episode som kommer Tirsdag. Spørs hvor gøy man synes barnslig sexprat er.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Da er fyldig spoiler (cliffnotes først) laget i Spoiler tråden.

 

Her snakker vi da Tirsdagens episode. Samt man kan lese hva som skjer i grove trekk fra Onsdag og Torsdag.

 

karakter 5.5/10 episode som kommer Tirsdag. Spørs hvor gøy man synes barnslig sexprat er.

Skjønner ikke helt hvorfor du kommer hit å "rekalmere" for spoiler tråden, den ødelegger jo hele serien. Anbefaler ingen å se i den, jeg gjorde det for 2 uker siden, og vips, hele uka ødelagt fordi jeg viste alt som ville skje :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...