Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ThemerApp er jo kun i Beta, og dermed ikke kjempe stort utvalg. Der er ihvertfall 60+ thems å velge mellom nå.

 

Største problemet jeg opplever er at deres ferdig lagde themes ikke passer spesielt på skjermen. Jeg har kanskje ikke helt standard dpi, men der burde uansett være en mulighet for å tilpasse til skjermen eller flyttet rundt på snarveier osv.

 

Ser bra teit ut når til blir kraftig forskjøvet, og det som kunne ha hvert ett nydelig thema nå ser totalt missplassert ut.

 

BuzzLauncher er vistnok mye av det samme, men her har jeg ingen erfaring.

 

Jeg hadde heller foretrukket om der var mulig å lage slike themes til Nova eller Apex, for jeg liker de mye bedre som launcher.

Lenke til kommentar

Fikk Themer invitasjon for to uker siden, men valgte å ikke bruke det. Årsaken er at jeg fikk beta invitasjon for launcheren Aviate rett i forkant. Til nå så er jeg helt tilfreds og ser ikke noe grunn til å ta i bruk Themer.



Utseende til Aviate minner om SF launcher og Google's Card UI. Nedre delen av hovedskjermen er satt av plass til favoritt apper. Resten av skjermen kan du fylle opp med widgets eller bare et statisk bildet.



Øverst så er den "header" som endrer seg etter sted eller tidspunktet på dagen. På bildet under så er night vist, trykker en på den pil til høyre så vil den ekspandere seg og apper som er brukt om natta som feks alarm app vil være tilgjengelig. Smart!



post-33017-0-32149900-1381679828_thumb.png



Det er egen hjemskjerm hvor alle appene dine blir automatisk kategorisert i mapper. Du velger selv hvilket 5 apper skal være synlige mens resten er skjult helt til du ekspanderer mappen.



post-33017-0-24414000-1381679829_thumb.png



Selve app draweren



post-33017-0-13234800-1381679830_thumb.png



Aviate tar i bruk lokasjons data for å gi deg oversikt over hva som er tilgjengelig rundt deg.



post-33017-0-57937800-1381679826_thumb.png

post-33017-0-88735500-1381679830_thumb.png

post-33017-0-14302000-1381679832_thumb.png

Endret av Ali I Hagen
Lenke til kommentar

 

Fikk Themer invitasjon for to uker siden, men valgte å ikke bruke det. Årsaken er at jeg fikk beta invitasjon for launcheren Aviate rett i forkant. Til nå så er jeg helt tilfreds og ser ikke noe grunn til å ta i bruk Themer.

Utseende til Aviate minner om SF launcher og Google's Card UI. Nedre delen av hovedskjermen er satt av plass til favoritt apper. Resten av skjermen kan du fylle opp med widgets eller bare et statisk bildet.

Øverst så er den "header" som endrer seg etter sted eller tidspunktet på dagen. På bildet under så er night vist, trykker en på den pil til høyre så vil den ekspandere seg og apper som er brukt om natta som feks alarm app vil være tilgjengelig. Smart!

attachicon.gifScreenshot_2013-10-07-00-18-39.png

Det er egen hjemskjerm hvor alle appene dine blir automatisk kategorisert i mapper. Du velger selv hvilket 5 apper skal være synlige mens resten er skjult helt til du ekspanderer mappen.

attachicon.gifScreenshot_2013-10-07-00-18-46.png

Selve app draweren

attachicon.gifScreenshot_2013-10-07-00-18-51.png

Aviate tar i bruk lokasjons data for å gi deg oversikt over hva som er tilgjengelig rundt deg.

attachicon.gifScreenshot_2013-10-05-13-09-31.png

 

Den var fancy. Merker du noko forskjell på strømbruken?

Lenke til kommentar

 

 

 

Noen forslag til forbedringer?

 

Galaxy S4, Buzz Launcher, legger ved en link til Ikon pakken nederst i innlegget. Bruker SmarT Widget. Bakgrunnsbildet er valgt fra eget sortiment. Bruker også noen widgets som er under featured menyen til Buzz Launcher. Sliter noe på batteriet, men lader uansett mobilen hver natt og klarer med gjennom dagen med litt surfing og noe lett spilling uten at jeg tapper batteriet helt.

 

http://mushcube.deviantart.com/art/M-Flat-393189031

Endret av MrPr0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...