Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har googla lenge nå, og finner ikke ut stort annet enn at det er ett bilde fra galleriet i Paranoid Android, noe som hjelper meg lite da jeg ikke har det. Noen som kan poste bilde?

 

Har ikke sett dette før nå, men ja, det stemmer at det er ett bilde fra galleriet i ParanoidAndroid rom'en, jeg har ikke selve bildefilen. :)

Lenke til kommentar

 

Driver å tester litt nå, men trekanten treffer ikke streken nede uansett hvilken metode jeg bruker.

 

Bruker jeg Multi... så kommer den godt under streken, samt jeg får av en eller annen grunn samme bilde på alle skjermene.

 

Bruker jeg desktop vi... så kommer den noe over, men det kan jeg leve med. Problemet her er jo å legge på widgeter og slikt. Hvordan kan jeg trykke på skjermen og få opp valg til nova settings, legge til widgeter osv når alt jeg får frem er fjerne eller endre størrelse på desktop vi... som ligger på hver side?

Lenke til kommentar

Da begynner jeg å få et ok oppsett her.

 

Noen tips vedrørende låsskjermen? Hvilke programmer er best å bruke her for å få til noe bra?

 

en ting som trekker stort ned er jo så snart en trykker seg videre i fra startskjermene en har laget. Så snart jeg kommer inn på sms, dialer, kontakter osv så er det jo ikke i nærheten av å være like stilfullt. Samme gjelder forøvrig notification som også er av den kjedelig sorten så snart denne skal frem.

 

Er der noen mulighet for å endre på disse tingene også så det blir mest mulig stilrent?

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Takk for bakgrunnen :)

 

GO Launcher og ClockQ.

 

Jeg har Galaxy S2 med siste oppdatering. Noen som vet hvordan jeg kan endre fargen på statuslinjen? Den var svart før, men ble mørk grå etter oppdatering til 4.1.2.

 

Trur neppe at du kan forandre på det, et alternativ er å installere en ny rom. S2 har et stort utvalg på ROMs, prøv og finne en du liker.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...