Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjapt spm.

Jeg har nå hatt en samsung galaxy s2 siden den kom og aldri lastet ned en oppdatering eller noe da jeg bare har brukt den til å ringe med. Men nå tenker jeg å prøve å "oppdatere"/laste ned det nyeste os'et. Hva vil skje med filene/kontaktene/appsene/bildene/etc som jeg har? Blir de, eller må jeg kopiere dem over på en pc først?

Mvh

wampster

Lenke til kommentar

I teorien skal det ikke skje noe slikt hvis det er en vanlig oppdatering av android. Det er dog alltid en slags risiko ved slike oppdateringer, så man blir vel anbefalt å ta backup på forhånd. Jeg har aldri gjort det, og aldri hatt problemer. Har pløyd gjennom S2/S3/S4, Note 1/2 og alltid kjørt gjennom alle oppdateringer med én gang de har dukket opp. Så nei, jeg tror det er trygt å kjøre på uten å ta noe form for backup.

Lenke til kommentar

Hvis jeg klarer det får du og det til. Learn by doing =)

 

Sant det:-)

 

Gikk løs på denne.

 

http://mycolorscreen.com/2012/12/19/vintage-10/

 

Med litt endringer tror jeg den kan bli en fin låsskjerm:-)

 

Eneste problemet jeg har nå er at uansett hvor jeg trykker så åpnes UCCW. Har fjernet hotspot, prøvd andre alternativer under hotspot, men fortsatt UCCW som åpnes uansett hva.

Lenke til kommentar

Eneste problemet jeg har nå er at uansett hvor jeg trykker så åpnes UCCW. Har fjernet hotspot, prøvd andre alternativer under hotspot, men fortsatt UCCW som åpnes uansett hva.

 

"Open uccw app, tap menu, tap 'hotspot mode', tap 'ON'. And they are locked and if they have any app associated with them, those will be launched when you tap on them."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...