Gå til innhold

Få norsk Photoshop CS4 ? Hvordan gjør man dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja. Uaktuelt å kjøpe programmet. Lastet det heller ned. Men får leve med det, går egentlig like greit

Fy. Hvorfor sa du ikke det med det samme, så hadde jeg ikke giddet å bruke tid på deg. Over og ut.

 

Tja, litt OT, men hadde det ikke vert for piratkopiering av PS (og PS er det desidert mest populære pirat programmet etter Windows) så hadde det neppe vert så bred kompetanse i bruk av photoshop rundtom som man har nå. Noe også adobe har tatt til seg og lansert en billigere student versjon. Utenom det så synes jeg Norsk PS er en uting.. de har oversatt tekniske termer til norsk.. Pixler -> Bildepunkter osv. Lettere å forholde seg til den engelske versjonen om man skal se på tutorials på nettet osv.

Lenke til kommentar

De fleste av oss er vel enig i at PS er litt vel dyrt for privatpersoner. Men det finnes jo et alternativ som heter elements selv om det ikke der like kraftig. Dessuten finnes det jo billigere, ja til og med gratis programmer man kan bruke dersom man gidder bale med det.

 

Men jeg synes uansett ikke at man bør fronte piratkopiering som en løsning på dyre programmer.

Lenke til kommentar

Adobe har vel aldri gått til de skritt å anmelde noen for piratkopiering av PS, og ser man på hvor lite sikret installasjonen av disse er kan man nesten lure på om Adobe synes det er "greit" at privatpersoner som aldri ville kjøpt det uansett laster det ned.

De får jo veldig mye gratisreklame og omtale rundt omkring som ellers ville kostet dem en liten formue.

 

Men, har du behov og råd synes jeg alle bør kjøpe, da dette bidrar til mer midler å utvikle nye funksjoner og finesser med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...