Gå til innhold

Beste chipsen fra Norge?


Dammed

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som syns at den beste chipsen kommer fra Norge? Har spist chips overalt, men Maarud og Kims er blant de beste jeg har prøvd og for min del så er Kims salt og pepper den beste chipsen noen gang. Ikke bare er den norske chipsen bra, men den er vanvittig mye bedre enn den man finner i resten av Europa. Hva mener du er den beste chipsen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes den peppes pizza fra sørlandschips bare var god første gangen jeg smakte den.

Beste fra sørlandschips synes jeg er paprika.

 

KiMS bamser smaker himmelsk! Det ser litt barnslig ut å sitte å spise det, men det smaker jo så godt, og det er ingenting som er likt på smak :D

Jeg er enig med deg i at Norge har den beste chipsen. I syden og sånn er den ikke like god.

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432
Kims Naturchips, trur jeg de heter. Nesten samma greie som sørlandschips, bare enda saltere. Sørlandschips er litt for nøytral i smaken.

 

Nei, det er omvendt! Naturchips smaker jo nesten ingenting i forhold til sørlandschips. Lite saltsmak.

 

Min favoritt er nok kansje sørlandschips, alle smakene er gode, men kansje salt best. Men er jo bra og variere litt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...