Gå til innhold

"Muse-spill"


Anbefalte innlegg

Hei Guys :)

 

Litt uvanlig post det her, men lurer på om det er noen der ute som har noen gode anbefalinger av spill, hvor jeg kun trenger å bruke musa.

 

Vel dere skjønner det at jeg har kuttet av fingertuppene på langfinger og ringfinger på venstrehånd i en gressklipper. Nå er jeg sykemeldt ihvertfall en måned og er drittlei av å se på film.

 

Har satt meg ned med Icewind Dale II og skal prøve å runde dette, er det noen som har noen bedre forslag ? (helst ikke Tetris og den slags)

 

Setter STOR pris på alle forslag

 

 

Hilsen Mr Fingertips

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:(

Uffda! Hørtes ikke spesielt godt ut å få fingrene frisert av en gressklipper... Neste gang fjerner du vel plugghetta før du drar knivene rundt... :cry:

Ville bare føye til Warcraft III til lista over. Ideelt sett ville det vært greit å bruke venstrehanda til litt hurtigtaster, men det går å la vær.

 

BTW: du må få deg en mindre avatar før noen av moderatorene får krupp.

Lenke til kommentar

Vel dere skjønner det at jeg har kuttet av fingertuppene på langfinger og ringfinger på venstrehånd i en gressklipper. Nå er jeg sykemeldt ihvertfall en måned og er drittlei av å se på film.

 

Hilsen Mr Fingertips

:o Oi! Høres skikkelig vondt ut! Faren min fikk en gang foten under gressklipperen, og han skreik som f**n! Det gikk heldivis bra med ham da. Synd at det har gått verre med deg!! Føler med deg! :)

Tilbake til topic:

Tror at et strategispill som C and C Generals og Warcraft 3 hadde vært noe for deg. God bedring! :wink:

Lenke til kommentar
Uffda! Hørtes ikke spesielt godt ut å få fingrene frisert av en gressklipper... Neste gang fjerner du vel plugghetta før du drar knivene rundt...

 

 

Vel det var ikke akkurat slik det skjedde.

Brutter'n hadde startproblemer med klipper'n sin og da vi endelig fikk start på dritten, skulle jeg justere klippehøyden, slik at den kunne gå på høyest mulig turtall. Så sier jeg til brutter'n :"Bare hold gassen inne, det her er fort gjort".

Og vet dere hva? DET VAR VELDIG FORT GJORT :oops:

Dermed hadde jeg altså to fingertupper mindre :roll:

Lenke til kommentar

Brutter'n hadde startproblemer med klipper'n sin og da vi endelig fikk start på dritten' date=' skulle jeg justere klippehøyden, slik at den kunne gå på høyest mulig turtall. Så sier jeg til brutter'n :"Bare hold gassen inne, det her er fort gjort".

Og vet dere hva? DET VAR VELDIG FORT GJORT :oops:

Dermed hadde jeg altså to fingertupper mindre :roll:[/quote']

Auuuu! :evil:

Lenke til kommentar

Sorry for OT, men.... Blir litt nyskjerrig!

 

Kutta du av hele tuppen, eller bare huden? Fikk du festa på noe igjen, eller er de permanent litt kortere?

 

Legg ut bilder!! (Neida, kødda,!! :lol: )

 

Hva med spill for lun tastatur, og bruke den andre hånda? Det er uansett praktisk å ha god koordinasjon i begge hender! Jeg er venstrehendt, og bruker den hånda som passer der og da! :)

 

Jeg har selv klip av en fingertupp, men det var bare langfinger, og ikke skjelettet, bare huden på fremsiden som ble revet av.. Så jeg fikk meg splitter nytt fingeravtrykk! :wink: Skjøten synes litt da, men Hehe!

Lenke til kommentar
Sorry for OT, men.... Blir litt nyskjerrig!

 

Kutta du av hele tuppen, eller bare huden? Fikk du festa på noe igjen, eller er de permanent litt kortere?

 

Legg ut bilder!! (Neida, kødda,!! )

 

 

 

Hele tuppen på langfinger forsvant, denne kunne jeg sikkert ha reddet, men jeg var mest opptatt av å komme meg kjappest mulig til legevakta (pumpet noe sinnsvakt i finga). Den andre fingeren (ringfingeren), hang neglen igjen på fingeren, men resten av kjøttet rundt var borte, så den måtte fjernes.

 

Her har dere et bilde, har ikke særlig lyst til å ta av bandasjen hvis dere skjønner :D

 

 

fingertupp.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...