Gå til innhold

Hvorfor sagger (ikke) du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må si at det var stygt ja, siden mannen feiler jo helt.

 

Jeg bruker tall te på denne måten.

 

 

Eneste forskjellen på de bildene er at han ene er feit. Det ser like dumt ut.

 

Hver gang jeg ser slikt lurer jeg på om bare det å lese størrelsen på klærne før de blir kjøpt er en for stor utfordring.

 

Hvorfor hater du sagging så jævligt?

Gi meg 5 gode grunner. Stygt? hvorfor?

 

Omtrent alle guttene i klassen min sagger.

De fleste vennene dine sagger og vel?

 

Hvorfor skulle de fleste vennene hans sagge?

 

Uansett, min grunn til å la være å sagge er fordi det rett og slett er fugly. Vil ikke kalle sagging mote heller. Sagging er, i mine øyne, noe som hører med til "gangstahstilen", noe som jeg syns er lite pent.

Endret av Chacarron
Lenke til kommentar
Jeg sagger ikke, av flere grunner.

 

- Jeg er ikke neger

- Jeg lager ikke rap/hip hop

- Jeg liker å gå med klær som passer

- Det er flaut å se ut som man har gjort i buksa når man ikke har gjort det

- Jeg hører ikke på rap/hip hop

- Det ser helt ræva ut

+1

 

Ser så jævlig teit ut :lol:

Endret av timb
Lenke til kommentar
Jeg sagger ikke, av flere grunner.

 

- Jeg er ikke neger

- Jeg lager ikke rap/hip hop

- Jeg liker å gå med klær som passer

- Det er flaut å se ut som man har gjort i buksa når man ikke har gjort det

- Jeg hører ikke på rap/hip hop

- Det ser helt ræva ut

 

Sagging har ingeting med neger å gjør.

Du må ikke lage hiphop eller rappe for å sagge.

Du må heller ikke å gå med store klær for å sagge.

Det ser kun ut som du har gjot i buksa viss du sagger på knerna.

Lenke til kommentar

Det virker som alle i denne tråden tror sagging kun er mulig med buksa i knehøyde.. Det finnes faktisk en mellomting, og jeg vil si det er relativt mer vanlig å ha buksa ett lite stykke under bokserkanten enn det er og ha den over/på bokserkanten. Faktisk så kjenner jeg knapt noen av mine jevnaldrende guttevenner (går 2.klasse vgs) som ikke sagger i det hele tatt. Og de som ikke sagger litt en gang er som regel de som driter i hvordan de kler seg ellers.

Jeg mener vertfall at sagging kan se sykt bra ut viss det ikke er overdrevent og stilen er gjennomført. Og jeg synes og argumenter som "det ser ut som man har gjort i buksa" blir for dumt. Strengt tatt ser det ikke ut som man har dritt i buksa, med mindre sagginga er ekstremt overdreven. Og overdreven sagging er så vidt jeg har fått med meg hele denne tråden enig om at ser jævlig ut.

Endret av hodlekve
Lenke til kommentar

- Sagging er lite praktisk. De fleste jeg ser som sagger, drar buksa tilbake igjen etter 10 meter.

- Det er grusomt stygt.

- Uintressert i å se ræva/underbuksa di. For noe ser man jo uansett, med mindre man bruker oversized overdeler(tall tee f.eks) som ser dritt ut det og.

Grunnene jeg kommer på i farta.

Lenke til kommentar
Det virker som alle i denne tråden tror sagging kun er mulig med buksa i knehøyde.. Det finnes faktisk en mellomting, og jeg vil si det er relativt mer vanlig å ha buksa ett lite stykke under bokserkanten enn det er og ha den over/på bokserkanten. Faktisk så kjenner jeg knapt noen av mine jevnaldrende guttevenner (går 2.klasse vgs) som ikke sagger i det hele tatt. Og de som ikke sagger litt en gang er som regel de som driter i hvordan de kler seg ellers.

Jeg mener vertfall at sagging kan se sykt bra ut viss det ikke er overdrevent og stilen er gjennomført. Og jeg synes og argumenter som "det ser ut som man har gjort i buksa" blir for dumt. Strengt tatt ser det ikke ut som man har dritt i buksa, med mindre sagginga er ekstremt overdreven. Og overdreven sagging er så vidt jeg har fått med meg hele denne tråden enig om at ser jævlig ut.

 

Der sa du det :)

 

Omtrent alle guttene i klassen min sagger.

 

Bor du i Harlem du eller?

 

Nei.

Lenke til kommentar
Jeg sagger fordi det ikke ser bra ut å ikke gjøre det. Å bruke buksene "riktig" ser bare rart ut. Men jeg sagger ikke mye, bare nok til at det ikke ser ut som at jeg har buksene oppe ved navlen.

 

Mener du som saggeren på wikipedia har bokseren?

 

Jeg har buksen omtrent samme sted (over rumpa), men har bokseren tilsvarende langt nede. Det som ser dumt ut på bildet er bokseren som er for høy.

180px-Man_sagging_woven_boxer_shorts.JPG

 

Å bruke buksene riktig ser helt normalt ut, så sant du kjøper normale bukser. Kjøper du Low waist og drar den opp som en vanlig waist ser det utvilsomt rart ut.

Lenke til kommentar
Nei, det så faktisk ikke så veldig bra ut. Man kan kjøpe t-skjorter som hverken er for korte eller for lange om man ikke ønsker å blotte magen når man skal skru opp en lyspære. Eller bruke gardintrapp.

 

Jeg prøvde med en Xl t-SKJORTE, dradde opp armene og jeg blotta magen :) hvordan klarer du å ikke det?

 

Gratulerer! Altså, godt mulig at jeg blotter magen når jeg strekker meg i en vanlig tee, men hva faen da? Er det et så jævlig stort problem at folk får se magen din når du skrur opp en lyspære? Har du en veldig stygg mage og jobber som lyspæremontør?

 

Altså, jeg har ikke en så veldig fin mage, men om den synes en av de få gangene jeg strekker meg gir jeg langt faen i. Ikke et godt nok argument for å kjøpe XL-tees hvertfall. Om det er stort problem for deg så får du; 1) Trene vekk magen din. 2) Skifte lyspærer uten tilskuere. 3) Kose deg med XL T-skjortene din. :)

 

Peace out man!

Nei, jeg jobber ikke som lyspæremontør, men jeg har et annet yrke som gjør at jeg ofte må strekke meg etter ting i taket med en god del tulskuere.

 

Jeg har ikke noe i mot at folk ser magen min, men jeg vet av erfaring at jeg ikke altid syns det er like nice og drive å se på magen til andre, kanskje med stripe hård som går oppåver mot navlen, det er ikke direkte "omg æsj", men jeg foretrekker selv ikke å se på det, akkurat som jeg ikke liker stå bak rørleggeren og se på når han skrur under benken.

Put-your-hands-up-party-people-psd26426.png

Lenke til kommentar
Hvorfor hater du sagging så jævligt?

Gi meg 5 gode grunner. Stygt? hvorfor?

 

Omtrent alle guttene i klassen min sagger.

De fleste vennene dine sagger og vel?

 

Fordi du ser ut som en udugelig slamp som ikke engang klarer å kjøpe klær som passer.

 

Med tanke på at jeg går på universitetet og ikke menger meg med de kula gutta på røykehjørnet, 'sagger' kun et stort mindretall av mine bekjente.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...