Gå til innhold

Hvorfor sagger (ikke) du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mote? Det er da faen meg ikke mote, det er en trend...dette er mote:

post-150324-1266335355_thumb.jpg

 

Dog så vil ingen fornuftig individ gå kledd slik. Man ser på moteshow sier wow kult, går å legger seg igjen, våkner neste dag og små flirer hvor stygge klær som moteshowet viste frem var og prøver å glemme den ufyselige klesstilen...

 

Slike moteshow med fjær og spiraler som spyr ut i hytt og gevær er stygt. Men siden det er en kjent person som lager dem og en kjent modell så blir det automatisk "kult" i 5 minutter før man innser at vanlige klær er kulere :no:

Lenke til kommentar
Sa thrice at han hatet sagging jævlig mye?

 

Til dere andre og, hva så er galt med sagging? På tide å venne seg til moten?

 

k9s.. Så og si ingen av mine venner sagger, er nesten uten unntak ikke etniske Nordmenn som sagger her hvor jeg går på skole (vgs).

 

Ingen gutter i klassen min sagger. Ingen jeg kjenner med respekt for seg selv sagger.

Lenke til kommentar

Jeg sagger ikke, men jeg kan gjærne gå i litt baggy bukser (Ikke type flava, men type levis) :p

 

Forskjell på dette

levis-503-loose-kh96013-2-0.jpg

 

..og dette liksom

sagging.jpg

 

Noen vil kanskje kvalifisere slik jeg går til tider med sagging, men jeg kaller det bare "lett baggy" eller noe i den duren. Buksen kan gjærne være tettsittende resten av kroppen, men jeg er ikke fan av jeans som trer seg opp i rævsprekken og ødelegger sædkvalitet.

 

Cheap Monday Autobahn hos NELLY.COM En av mine favorittjeans. Akkurat masse stram og passe baggy.

Lenke til kommentar
Du ser jo hvor jævligt han hater det.

 

Til dere andre og, hva så er galt med sagging? På tide å venne seg til moten?

 

 

Jeg ville aldri kastet bort energien min på å hate noe så trivielt. At jeg ler inni meg når jeg ser folk som sagger er noe helt annet.

 

Hvis du ikke tåler å høre at folk ikke synes at sagging er fint, foreslår jeg at du ikke spørr.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Dog så vil ingen fornuftig individ gå kledd slik. Man ser på moteshow sier wow kult, går å legger seg igjen, våkner neste dag og små flirer hvor stygge klær som moteshowet viste frem var og prøver å glemme den ufyselige klesstilen...

 

Slike moteshow med fjær og spiraler som spyr ut i hytt og gevær er stygt. Men siden det er en kjent person som lager dem og en kjent modell så blir det automatisk "kult" i 5 minutter før man innser at vanlige klær er kulere :no:

 

Det som blir vist på runwayen skal fungere som inspirasjon, ikke direkte kopiering.

Lenke til kommentar

Jeg sagget for 10 år siden. Veldig mye. Det henger fortsatt igjen, så jeg har buksa på hoftene, men det er fordi det føles så mye mer komfortabelt. Eneste jeg ikke sagger med, er dress, og det føles ukomfortabelt å ikke gjøre det, men jeg føler at man bare ikke sagger med dress, så da får det heller være de få timene i året jeg ifører meg plagget. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Særdeles nedlatende holding på noen. Det virker som om det er fritt villt på saggere, så snart noen faktisk innrømmer det og mener at de synes det er behagelig blir de nærmest skutt verbalt på.

Virker ikke som om saggerene skal forklare andre hvor tåpelige de er som ikke sagger. De godtar faktisk at andre ikke gjør det.

Lenke til kommentar

Klart de godtar at folk ikke sagger. Om jeg bruker hansker som sokker, så synes ikke jeg det er rart om noen velger å bruke hansker på hendene. Jeg vet jo at de er laget for hendene. Det ser forøvrig ikke lurt ut å gå med hansker på føttene selv om jeg synes det er behagelig og kult.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...