Gå til innhold

Hvorfor sagger (ikke) du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes som flere her at det ser veldig unaturlig ut å ikke sagge litt. Nå har jeg aldri vært into skatestilen med baggy bukser osv, men synes det ser veldig mye bedre ut å sagge litt med vanlige jeans f.eks enn å ha dem på "normalt" - får assosiasjoner til jenter.

 

Morsomt at du mener det er femi å ikke sagge, samtidig som du har verdens største femikladd som avatar. Skjønner ikke helt hvorfor det skal være femi å bruke et plagg som det er ment å brukes...

Lenke til kommentar
Jeg synes sagging er kjempestygt.

Desverre blir jeg tvunget til sagging av en rekke moderne bukser, som er sydd med så korte hofter at de ikke klarer å holde seg oppe. De er laget for å sitte tvers over rompesprekken. Dette klandrer jeg motebransjen for.

 

Faktisk sliter jeg med å finne bukser som er høye i livet. Noe som er MYE mer praktisk, behaglig, og etter min mening mer elegant. Men dette ble "ut" og kalt "gæssing", da sagge-moten ble inn.

 

Jeg savner og ønsker meg tilbake bukser med høyt liv.

Armani er flinke med bukser med høyt liv. Armani Jeans er ekstremt høye, mens de andre linjene følger tett etter.

 

Jeg har ikke bestemt meg for hva som er verst av sagging og høyt liv, blir som pest eller kolera for min del.

Lenke til kommentar
Synes som flere her at det ser veldig unaturlig ut å ikke sagge litt. Nå har jeg aldri vært into skatestilen med baggy bukser osv, men synes det ser veldig mye bedre ut å sagge litt med vanlige jeans f.eks enn å ha dem på "normalt" - får assosiasjoner til jenter.

 

Morsomt at du mener det er femi å ikke sagge, samtidig som du har verdens største femikladd som avatar. Skjønner ikke helt hvorfor det skal være femi å bruke et plagg som det er ment å brukes...

Det er svært sjeldent du finner jeans nå til dags i vanlige butikker som ikke er beregnet for "low waist". Da vet du det. For øvrig har min avatar svært lite med mine synspunkter å gjøre når det gjelder sagging - bait not taken.

Lenke til kommentar

Jeg sagger ikke fordi det ser dumt ut. jeg henger buksen rett under hoftebeina sånn at magen er fri og stumpen er innenfor buksen.

 

Den eldre garde vil kanskje påstå at det er sagging, men jeg bruker ikke baggey klær, så jeg vil ikke si jeg sagger, men jeg er nærmere sagging en fagging.

Lenke til kommentar
Det er svært sjeldent du finner jeans nå til dags i vanlige butikker som ikke er beregnet for "low waist". Da vet du det.

 

At en bukse har low waist betyr ikke at man skal sægge med den. Det betyr at den ikke skal høyt opp på livet når den sitter som den skal. Det er veldig få bukser som er ment å sægge med som ikke kommer fra harry streetmerker. Da vet du det. Neste gang du er påståelig kan jeg anbefale deg å undersøke hva begrepene du slenger ut betyr.

 

High waist:

Emporio%20Armani%20mens%206.jpg

 

Low waist:

priapewear-p-berlin-berlin-low-rise-jeans.jpg

 

Jeg regner med at du skjønner forskjellen, samtidig som du legger merke til at ingen av dem sægger, selv om den ene buksen er low waist.

 

Forøvrig beklager jeg at det nederste bildet er litt på kanten, men det var det første jeg fant som illustrerte poenget mitt.

Lenke til kommentar
Synes som flere her at det ser veldig unaturlig ut å ikke sagge litt. Nå har jeg aldri vært into skatestilen med baggy bukser osv, men synes det ser veldig mye bedre ut å sagge litt med vanlige jeans f.eks enn å ha dem på "normalt" - får assosiasjoner til jenter.

 

Morsomt at du mener det er femi å ikke sagge, samtidig som du har verdens største femikladd som avatar. Skjønner ikke helt hvorfor det skal være femi å bruke et plagg som det er ment å brukes...

For øvrig har min avatar svært lite med mine synspunkter å gjøre når det gjelder sagging - bait not taken.

Finner et live snev av dobbeltmoral her, å kalle noe femi mens man selv bruker Zac Efron som avatar..

Lenke til kommentar
Destruktive miljøer?

Miljøer som forherliggjør bruken av ulovlige rusmidler.

 

Ja, fy faen. Jeg hører på hiphop og derfor begynte jeg med én liten brukerdose hasj. Nå sitter jeg som regel i parken med sprøyter overalt.

Hehe, nice one Thend;)

Folka har ikke peiling.

 

Lær deg hva "forherliggjør" betyr du... Det er ikke til å legge skjul på at det er mange rappere som fremstiller det som "kult" å bruke rusmidler. Det er synonymt med at rusmidler forherliggjøres. Med andre ord er det dere som ikke har peiling...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...