Gå til innhold

Hva er din Gearscore?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg går med guild mates når jeg kan, men det er jo ikke alltid det er folk som trenger/ har tid til å gjøre det. Og når jeg. Som tank gjør over 50% av damagen så er det en bost og det triste er at det skjer ikke bare 1 gang.

Edit: wannabe pro bare fordi man vil bli fort ferdig? Javell, hvis du sier det så.

Endret av Hans-o
Lenke til kommentar

RGF er et fantastisk tool

 

Hva er trist med å booste noen gjennom 5 mans? Trist hadde det vært om man ikke fikk reward for å gjøre det. Men rewarden er gull og 2 frost emblems. Ser INGEN problemer med denne implementeringen, og dem aller fleste har bare lovord å si om den. Neste gang (med alter) kan det være deg selv som blir boostet gjennom. For selv om man som nydinga level 80 og er god spiller gir man vel rundt 2-3k? En GS 5.5+ gir vel 4-5 k dps? Da blir det uansett en boost.

Lenke til kommentar

Eeh, for dere som snakka om Nieblung så er proccen alt fra 100 - 1000 dps.

Verdt det hvis du er heldig, ikke hvis du er uheldig.

Bedre på noen bosser enn andre.

Hvis du går ut ifra average proc rate er det nokså verd det for de fleste klasser om det er snakk om 245 -> 264 upgrade på de fleste bosser.

 

Anyways, morsomt at noen sa noe om at de som er på dette forumet er nokså over gjennomsnitt med tanke på know how og "skills". Må si meg ganske uenig, bare i denne tråden har jeg sett veldig mye som bare gjør meg enda mer uenig. Mye rart som er ute å går her inne -_-

 

On topic: 5987

Lenke til kommentar
RGF er et fantastisk tool

 

Hva er trist med å booste noen gjennom 5 mans? Trist hadde det vært om man ikke fikk reward for å gjøre det. Men rewarden er gull og 2 frost emblems. Ser INGEN problemer med denne implementeringen, og dem aller fleste har bare lovord å si om den. Neste gang (med alter) kan det være deg selv som blir boostet gjennom. For selv om man som nydinga level 80 og er god spiller gir man vel rundt 2-3k? En GS 5.5+ gir vel 4-5 k dps? Da blir det uansett en boost.

Systemet er flott, det at man får frost emblems synes jeg ikke er så flott. Og jeg tar gladelid imot boost på min alt, men jeg whiner ikke om at vi skipper en boss, og alt mulig annet. Har ikke imot å booste folk, men whining takler jeg ikke. Feks folk som klager på at de "bare" får 10 min bok når jeg er tom for symbols. På sånne folk blir jeg mektig irritert.

Lenke til kommentar

Helt greit for min del å skippe bosser, gjør det konsekvent når det er guild run eller at jeg tanker.

 

On topic: 5441 - Paladin (tonk) og Druid (balance) ligger begge på rundt 5300ish. Skifta main for et par uker siden, fra boomkin til Priest, mista ca. halvparten av DKPen min på det (guildregel) - har akkurat begynt å få råd til å kjøpe ting for annet enn minimumsbid igjen. :)

Lenke til kommentar
Synes det er konge med tanks som skipper unødvendige bosser. Vil ha frost, trenger ikke triumph (utenom til BoA gear da). Jeg synes heller ikke at det er bra at man får frost emblems for heroics, er bare teit at vi 'må' gjøre heroics med det gearet man har nå.

 

Vel..90% av alle wow spillerne (casuals) er uenig med deg;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Synes det er konge med tanks som skipper unødvendige bosser. Vil ha frost, trenger ikke triumph (utenom til BoA gear da). Jeg synes heller ikke at det er bra at man får frost emblems for heroics, er bare teit at vi 'må' gjøre heroics med det gearet man har nå.

 

Vel..90% av alle wow spillerne (casuals) er uenig med deg;)

 

Jeg spiller casual, og når jeg kjører heroics og får en av de gamle heroicsene kan man mer enn gjerne skippe bosser for min del, men vil gruppa ta alle bossene er ikke det meg imot.

(Ikke ICC5 og ToC, ikke at en kan skippe bosser der uansett.)

 

Jeg har ikke mye bruk for gearet som en får kjøpt for triumph nå uansett, det ender for min del nesten bare som BoA gear.

Lenke til kommentar
Og nettopp derfor bør man skippe bosser. Hva går fortest, 3 emblems for å kverke en boss eller 4 emblems for to? :>
Nå vet ikke jeg hva du gjør, men på mine level 80 karakterer tar jeg vanligvis bare en heroic om dagen. Da har det noe å si om jeg bruker 10 minutt og får 2 emblem of triumph, eller om jeg bruker 20 minutt og får 5 emblem of triumph.
Lenke til kommentar
Og nettopp derfor bør man skippe bosser. Hva går fortest, 3 emblems for å kverke en boss eller 4 emblems for to? :>
Nå vet ikke jeg hva du gjør, men på mine level 80 karakterer tar jeg vanligvis bare en heroic om dagen. Da har det noe å si om jeg bruker 10 minutt og får 2 emblem of triumph, eller om jeg bruker 20 minutt og får 5 emblem of triumph.

Selvsagt, men siden du nevner triumphsene må du ha ment at det er en grunn for å skaffe dem, og vil man ha dem, kan man like gjerne farme, noe som går raskest hvis man faktisk skipper bosser! :p Hvis man er tank og får group instant that is.

Lenke til kommentar
Synes det er konge med tanks som skipper unødvendige bosser. Vil ha frost, trenger ikke triumph (utenom til BoA gear da). Jeg synes heller ikke at det er bra at man får frost emblems for heroics, er bare teit at vi 'må' gjøre heroics med det gearet man har nå.

 

Vel..90% av alle wow spillerne (casuals) er uenig med deg;)

Hvorfor i all verden skulle så mange like å få frost for å rulle trynet i tastaturet? Altså, jeg har gearet opp to chars i heroics og det er ikke gøy lenger. Jeg liker å få gear mens jeg har det gøy (raiding), å 'måtte' ha det drittkjedelig for å få frost er bare dumt, og jeg kan ikke se hvorfor 'casuals' (vil si jeg er ganske casual selv) skulle like det bedre. Hvis Blizzard vil at alle og enhver skal få litt t10 så kan de vel heller gjøre så man får frost emblems fra ToGC ellernoe, det er jo gøy i motsetning til gear man facerollet med blues for et år siden.

 

Er for øvrig ikke så veldig hardcore, har bare 5280 ellernoe i gearscore, altså emblemgear og 2 biter fra ICC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...