Gå til innhold

Nytt Gaming Big Tower kabinett skal kjøpes, hjelp?


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg er den stolte eier av et Antec Twelve Hundre Big Tower kabinett. Veldig fornøyd med dette kabinettet. Store vifter med god kjøleløsning, stort kabinett med goD plass, perfekttil meg som spiller mye.

Det som har begynt å irritere meg er at kabinettet oser for mye blått fra LED diodene. Dette har fått meg til å vurdere nye kabinetter. Kabinettet kan ikke ose av LED lys, minst mulig lys.

 

Så hva skal jeg velge? Kan noen hjelpe meg? Har hatt Antec i noen år nå og er fornøyd med de, men vet ikke om så mye annet. Jeg vil gjerne ha Big Tower primært for spillere, gode kjøleløsninger, termiske soner og vibrasjonsdemping. Det siste er ikke akkuratt det viktigste..

 

Sett endel på LIAN LI sine kabinetter.. Noen tips der?

 

Så lurte jeg på, jeg ser at det er så utrolig mange bra Midi Towers der ute i forhold til Big towers. Bør jeg vurdere å gå ned til Midi Tower igjen? Big Towers er vel det samme som maxi og full towers?

 

 

Takk på forhånd:)

Endret av dandel58
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.

 

Jeg er den stolte eier av et Antec Twelve Hundre Big Tower kabinett. Veldig fornøyd med dette kabinettet. Store vifter med god kjøleløsning, stort kabinett med goD plass, perfekttil meg som spiller mye.

Det som har begynt å irritere meg er at kabinettet oser for mye blått fra LED diodene. Dette har fått meg til å vurdere nye kabinetter. Kabinettet kan ikke ose av LED lys, minst mulig lys.

 

Så hva skal jeg velge? Kan noen hjelpe meg? Har hatt Antec i noen år nå og er fornøyd med de, men vet ikke om så mye annet. Jeg vil gjerne ha Big Tower primært for spillere, gode kjøleløsninger, termiske soner og vibrasjonsdemping. Det siste er ikke akkuratt det viktigste..

 

Sett endel på LIAN LI sine kabinetter.. Noen tips der?

 

Så lurte jeg på, jeg ser at det er så utrolig mange bra Midi Towers der ute i forhold til Big towers. Bør jeg vurdere å gå ned til Midi Tower igjen? Big Towers er vel det samme som maxi og full towers?

 

 

Takk på forhånd:)

 

 

CoolerMaster HAF 932 BT. Konge-bra kabinett, 3 hot-swap, av og på-knapp for lys, mye kjølingsmiligheter osv. HAF 922 er den mindre utgaven.

Lenke til kommentar

Det blå lyset kommer vel bare fra lysdiodene i viftene, så du kan vel gjøre det billig, kutt ledningen til diodene, eller skaff nye vifter uten lysdioder ;)

 

Om du er bestemt på å skaffe nytt kabinett vil jeg anbefale Corsair 800D selv om prisen kanskje er i høyeste laget(?)

Lenke til kommentar

Har selv en Cooler Master HAF 932 Big Tower og må si eg er VELDIG fornøyd. 3x 230mm vifter + 1x 140mm vifte + muligheter for vannkjøling. Kabinettet ser helt synnsykt rått ut tillegg til god plass. Einaste minus er at det ikkje følger med støvfilter (Eller ka det heite) men det fikser du lett selv.

 

 

Go Big Tower ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...