Gå til innhold

Noen som skal til Roskilde i sommer her?


Anbefalte innlegg

Jepp,topic`en sier vel det meste. Skal selv nedover, og fant plutselig ut (idag) at det bare er 2 helger til, for den tredje helga reiser vi nedover :woot: Er steinklar!! Dette skal bli bra, aldri vært med før, men snakket med mange som skal nedover.. Kommer masse kule band i år, og tilnærmet gratis (hvertfall i forhold til norske priser) alkohol sier jeg aldri nei til 8)

SKÅL!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*rub it in, why don't you?*

 

På jobben min hadde vi trekning om hvem som skulle få fri til de forskjellige festivalene i sommer (alle skal på noen).

 

Jeg tapte.

 

 

Ekstremt bra program i år.. De jeg skulle ha sett, i alfabetisk rekkefølge: Asian Dub Foundation, Brendan Benson, Beth Gibbons & Rustin Man, Björk, Black Heart Procession, Bonnie "Prince" Billy, Cato Salsa Experience, Chicks On Speed, Datsuns, Dirty Vegas, Doves, Dzihan&Kamien, El-P, Dave Gahan, Gang Starr, Hellacopters, Kashmir, Lemon Jelly, Metallica, Mr.Lif, The Polyphonic Spree, Queens Of The Stone Age, RJD2, Radio 4, Sgt. Petter, Salvatore, Sigur Ros, Squarepusher, The Streets, Tomahawk, Turbonegro og Yo La Tengo.

Puh, lang og knallbra liste

Lenke til kommentar

Hadde i lang tid planer om å reise, men har solgt billetten min nå. Vet av erfaring at festivaler krever en god del penger, noe jeg føler er mangelvare etter russetida. Så var ikke programmet så fantastisk bra heller dvs de gode banda er det ikke lenge siden jeg så sist med unntak av Iron Maiden og Metallica. Å betale 3-4000kr for to konserter blir litt mye :

Lenke til kommentar

Tjah.. er jo ikke bare musikken man drar ditt for. Det er jo en ukes tjohei og tuddelitutenteien og. Så er det jo en god anledning til å "finne" ny band. De jeg gleder meg mest til er vel Metallica, Iron Maiden, Turbonegro, Streets.. humm.. no mer da? Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
(...) Noen som har noen tips?

 

Ekstremt bra program i år.. De jeg skulle ha sett, i alfabetisk rekkefølge: Asian Dub Foundation, Brendan Benson, Beth Gibbons & Rustin Man, Björk, Black Heart Procession, Bonnie "Prince" Billy, Cato Salsa Experience, Chicks On Speed, Datsuns, Dirty Vegas, Doves, Dzihan&Kamien, El-P, Dave Gahan, Gang Starr, Hellacopters, Kashmir, Lemon Jelly, Metallica, Mr.Lif, The Polyphonic Spree, Queens Of The Stone Age, RJD2, Radio 4, Sgt. Petter, Salvatore, Sigur Ros, Squarepusher, The Streets, Tomahawk, Turbonegro og Yo La Tengo.

 

Min mening!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...