Gå til innhold

Klarer du å finne info om brukerene? - NB: Kun info på brukere som har gitt tillatelse i tråd


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bor i Trondheim.

25 år.

Jobber på elkjøp.

Du heter Jon Dahle.

 

n727605800_2088.jpg

 

Alt jeg fant ut, det meste fra profilen, og fant ut navnet ditt fra en artikkel på audiovisuelt.

 

 

Noen som kan finne noe om meg? Ikke post sensitiv informasjon, sensurer de 4 siste talla i telefonnummeret, og ikke post full adresse, men delvis er greit :)

 

EDIT: Altså Alastor.

 

EDIT2: Gadd ikke å ta bildet fra profilen på forumet, ble egentlig for simpelt det :p

Endret av Gnålern
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg liker og tro at jeg ikke poster informasjon som gjør det mulig og finne ut hvem jeg er.

Er bare og poste alt som man måtte klare og finne ut om meg.

 

Hvis noen finner ut etternavn eller hvor jeg bor, hadde det vært fint om det blir halvveis sensurert.

 

for eksempel:

 

Ola Nord****

Tilfel*** gate 8, Oslo

 

Var ikke lett men tror jeg klarte det:

 

Navn: Marius (etternavnet har 2 l'er og en G, resten sier jeg ikke)

Født: 6 Feb 1991 (stod i profilen din)

Adresse: Bor i Hønefoss, postnr: 351*

 

Har mer info som inntekt, telefon nr, hvor du gikk på skole osv osv

 

Denne var virkelig ikke lett, tok meg vell en drøy time. Så gjenstår det bare og se om det stemmer da.

 

 

Stund sia, men jeg legger til litt jeg til denne Marius. Etternavnet ditt har også en A og D i seg. Du spiller CS Source, spilt litt Killing Floor, COD, Left 4 Dead 2 og Sid Meier's Civilization IV. Gått under tidl. brukernavn som Mariuserbest og Økla. Du bor i Hønefoss ja, bodde i Bærum til du var rundt 13. Også bodd i Jessheim (?). Har en bror. Foreldrene dine er skilt. Ellers har du mørk hårfarge. Du har et familiemedlem som het Nils som drev en matbutikk i Hole. Denne er nå gått konk. Jeg stopper der, skal ikke gjøre deg altfor redd.

Endret av bluechamp
Lenke til kommentar

Jeg liker og tro at jeg ikke poster informasjon som gjør det mulig og finne ut hvem jeg er.

Er bare og poste alt som man måtte klare og finne ut om meg.

 

Hvis noen finner ut etternavn eller hvor jeg bor, hadde det vært fint om det blir halvveis sensurert.

 

for eksempel:

 

Ola Nord****

Tilfel*** gate 8, Oslo

 

Var ikke lett men tror jeg klarte det:

 

Navn: Marius (etternavnet har 2 l'er og en G, resten sier jeg ikke)

Født: 6 Feb 1991 (stod i profilen din)

Adresse: Bor i Hønefoss, postnr: 351*

 

Har mer info som inntekt, telefon nr, hvor du gikk på skole osv osv

 

Denne var virkelig ikke lett, tok meg vell en drøy time. Så gjenstår det bare og se om det stemmer da.

 

 

Stund sia, men jeg legger til litt jeg til denne Marius. Etternavnet ditt har også en A og D i seg. Du spiller CS Source, spilt litt Killing Floor, COD, Left 4 Dead 2 og Sid Meier's Civilization IV. Gått under tidl. brukernavn som Mariuserbest og Økla. Du bor i Hønefoss ja, bodde i Bærum til du var rundt 13. Også bodd i Jessheim (?). Har en bror. Foreldrene dine er skilt. Ellers har du mørk hårfarge. Du har et familiemedlem som het Nils som drev en matbutikk i Hole. Denne er nå gått konk. Jeg stopper der, skal ikke gjøre deg altfor redd.

Hehe, imponerende. :p

 

Alt det stemmer.

Lenke til kommentar

Noen som har lyst til å se hva de finner på meg? Tror ikke det bør være så alt for vanskelig. Har følelsen av at jeg legger igjen spor litt for mange steder.

 

Hadde dog satt pris på at om dere finner veldig mye, gjerne sensuerer det på en måte som gjør at en som ikke har gjort research ikke kommer noe sted, men jeg skjønner at det er rett. Omtrent som med lordbost over her.

 

Spennende å se hva folk kan finne av info om meg.

Lenke til kommentar

Starter med det som står i profilen din.

photo-93392.png

Navnet ditt er Andreas Jacobsen og du er 17 år, 9 måneder og 6 dager gammel.

 

--------------------------------------------

Litt usikker på adressen men tror den er en av de her .

 

Adresse1: Mår***** 3*

 

Adresse2: Eike***** 1*, **72 Bø***en

 

Telefon nummer: 95***10*

 

Tror faren din heter Jo** Kj**** ****

 

 

Facebook:

 

post-186638-1279653279,6118_thumb.png

Endret av lordbost
Lenke til kommentar

Starter med det som står i profilen din.

photo-93392.png

Navnet ditt er Andreas Jacobsen og du er 17 år, 9 måneder og 6 dager gammel.

 

--------------------------------------------

Litt usikker på adressen men tror den er en av de her .

 

Adresse1: Mår***** 3*

 

Adresse2: Eike***** 1*, **72 Bø***en

 

Telefon nummer: 95***10*

 

Tror faren din heter Jo** Kj**** ****

 

 

Facebook:

 

post-186638-1279653279,6118_thumb.png

Jaggu. Riktig facebook profil, en av adressene stemmer. Tlfnr stemmer, faren min sitt navn stemmer.

 

Klarer du å finne ut noen av hobbiene mine, evt navn på fler bekjente?

 

(Fortsett å sensurer btw, synes måten du gjør det på nå er passende :))

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finn info om meg. Post det her, med fremgangsmåte i grove trekk for sære biter info.

 

Ligg unna facebooksiden min, resten kan fritt legges ut her.

 

+-poeng til den som finner ut når bilen min skal på eu-kontroll, og når jeg sist byttet bil.

Fant iallefall ein Opel som har vert din. Den er ikkje registrert på deg nå så enten er den registrert på noen du kjenner, eller så har du solgt den. Har du selt den må du ha gjort dette mellom 17 mai og idag. Denne bilen var på EU-godkjenning 02.10.2008 og skal ha neste innen September i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...