Gå til innhold

Klarer du å finne info om brukerene? - NB: Kun info på brukere som har gitt tillatelse i tråd


Kris

Anbefalte innlegg

Jeg liker og tro at jeg ikke poster informasjon som gjør det mulig og finne ut hvem jeg er.

Er bare og poste alt som man måtte klare og finne ut om meg.

 

Hvis noen finner ut etternavn eller hvor jeg bor, hadde det vært fint om det blir halvveis sensurert.

 

for eksempel:

 

Ola Nord****

Tilfel*** gate 8, Oslo

 

Var ikke lett men tror jeg klarte det:

 

Navn: Marius (etternavnet har 2 l'er og en G, resten sier jeg ikke)

Født: 6 Feb 1991 (stod i profilen din)

Adresse: Bor i Hønefoss, postnr: 351*

 

Har mer info som inntekt, telefon nr, hvor du gikk på skole osv osv

 

Denne var virkelig ikke lett, tok meg vell en drøy time. Så gjenstår det bare og se om det stemmer da.

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker og tro at jeg ikke poster informasjon som gjør det mulig og finne ut hvem jeg er.

Er bare og poste alt som man måtte klare og finne ut om meg.

 

Hvis noen finner ut etternavn eller hvor jeg bor, hadde det vært fint om det blir halvveis sensurert.

 

for eksempel:

 

Ola Nord****

Tilfel*** gate 8, Oslo

Jeg ser noen allerede fant det mest grunnleggende om deg. Uansett vet jeg at du er IKT lærling og jeg har funnet et bilde av deg.

 

Jeg lurer forresten på hvor du har fått tak i "Herrer"-bildet som du bruker på Steam og YouTube? 4chan?

Endret av Sondre
Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker på hvor flink jeg egentlig har vært til å ikke dele for mye informasjon på nettet, men jeg tror jeg har holdt meg på et nivå hvor man faktisk må kjenne meg og kjenne til brukernavnet jeg har for å finne det ut. Spennende å se om jeg har lagt ut mer avslørende informasjon noe sted enn jeg vet om selv.

 

tl,dr: Do me.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker på hvor flink jeg egentlig har vært til å ikke dele for mye informasjon på nettet, men jeg tror jeg har holdt meg på et nivå hvor man faktisk må kjenne meg og kjenne til brukernavnet jeg har for å finne det ut. Spennende å se om jeg har lagt ut mer avslørende informasjon noe sted enn jeg vet om selv.

 

tl,dr: Do me.

Navn: Erlend Kristiansen

Sted: Gneisen 5, 3070 Sande, Vestfold

Alder: 19-20

Tlf: 984 08 008

Lenke til kommentar
Jeg liker og tro at jeg ikke poster informasjon som gjør det mulig og finne ut hvem jeg er.Er bare og poste alt som man måtte klare og finne ut om meg.Hvis noen finner ut etternavn eller hvor jeg bor, hadde det vært fint om det blir halvveis sensurert.for eksempel:Ola Nord****Tilfel*** gate 8, Oslo
Var ikke lett men tror jeg klarte det:Navn: Marius (etternavnet har 2 l'er og en G, resten sier jeg ikke)Født: 6 Feb 1991 (stod i profilen din)Adresse: Bor i Hønefoss, postnr: 351*Har mer info som inntekt, telefon nr, hvor du gikk på skole osv osvDenne var virkelig ikke lett, tok meg vell en drøy time. Så gjenstår det bare og se om det stemmer da.

 

hehe, det stemmer.

Hvordan fant du informasjonen? Jeg googla epost adressene mine og brukernavnet mitt før jeg postet her, uten og finne noe interessant.

 

 

 

Uansett vet jeg at du er IKT lærling

Hvordan fant du ut det? tror ikke jeg har postet det på et eneste forum.

 

Jeg lurer forresten på hvor du har fått tak i "Herrer"-bildet som du bruker

4chan :roll:

-

Endret av LSĐ
Lenke til kommentar

Uansett vet jeg at du er IKT lærling

Hvordan fant du ut det? tror ikke jeg har postet det på et eneste forum.

Nettsidene til skolen din. :)

 

Jeg lurer forresten på hvor du har fått tak i "Herrer"-bildet som du bruker

4chan :roll:

 

http://lordbost.com/random/avatar.jpg

Var det noen som laget det til deg der? For jeg laget et helt likt "Herrer"-bilde til noen på 4chan for en god stund siden, og akkurat det bildet du bruker har flere små fargefeil akkurat slik det jeg laget hadde.

Lenke til kommentar

Skulle ikke være så vanskelig å finne noe på megHold familie utenfor, ellers så er det fritt fram

 

Organization Name..........: ALEXANDER FRØYSETH

Organization Number........: 993488925

Post Address...............: Elias Blix vei 12

Postal Code................: NO-8003

Postal Area................: BODØ

Country....................: NO

Phone Number...............: +47 482 32 832

 

http://www.facebook.com/profile.php?id=542032792&ref=search&sid=1703075273.1025286155..1

Lenke til kommentar

etter litt søking fant jeg msn adressen din, og etter og ha søkt på den kom jeg hit:

http://www.reptilweb.no/forum/topic?f=34&t=3827&p=29676

 

Her kaller du deg eggy, deretter søkte jeg på eggy og eivind, da kom jeg hit:

http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php/40982-BlackJack-26-BL

 

Her sto hele navnet ditt, så var det over til iam.no.

 

I oslo er det bare 3 personer som heter Eivind lund, to av dem har mellomnavn, så jeg antok at du var han uten, dessuten passet alderen din med profilen på radiostyrt.no

Endret av lordbost
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

hvordan finner dere ut av dette?

 

uansett prøv dere på meg, tviler på at det er mye å finne. hvor er jeg fra. alder, kjønn?

 

ikke skriv fult navn. for eksempel ola nor***

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...