Gå til innhold

God bærbar i 5000 klassen ca!


Hommi

Anbefalte innlegg

Skal nå til innkjøp av ny pc til 5000 ca. Grunnet at den andre bærbare har tatt kvelden. Jeg bringer den til og fra skolen hver eneste dag så er ikke interessert i noe som er større enn 15,6 tommer. Kan gjerne være 13 tommer også. Dataen skal brukes til skole, spilling og film.

 

Har lest at denne modellen av Acer har fått mye skrøyt og ses på som et alternativ.

http://www.netonnet.no/art/data/laptop/lap...8126611,3003%29

 

Men har forstått det slik at Acer publiserer enda en ny modell om kort tid (under en uke?) så lurer på om jeg skal vente såpass "lenge" til et bedre alternativ?

 

Hvis dere har noen forslag til gode pc er det bare å slenge de inn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei:) Har sett litt rundt:

 

Lenovo G550

 

Hvis du kan strekke deg over 5000 er denne god, lang batteri levetid (8 timer) Acer aspire Timeliene 3810TZ

 

Har lest testen til dennepå denne siden,den er ikke egnet til så veldig tunge spill, Men den egner seg ypperlig til skole.

 

Detteer "samma" pc med bedre prossesor og grafikk (NVIDIA GeForce G210M med 512 MB)

 

Den siste linken av den Asus pc en fristet litt med hele 8 timers batteritid (sikle). Men gjerne skjermkortet blir litt for veikt hvis jeg skal klare å kjøre noen spill. Skal ikke være lett å velge seg en data. Spiller for det meste på ps3. Men hender at jeg bruker datamaskinen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...