Gå til innhold

Spillertråd - Manuel Almunia


Prinz Poldi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fra football 365 :

17 Premier League goalkeepers have been credited with more saves than Manuel Almunia in the Premier League this season. Four of those goalkeepers have played fewer games than the Spaniard.

 

Det er altså rent kvantitativt bedømmet. Så kan man spørre seg om statistikk er den beste måten å avgjøre hvor god/dårlig en keeper er.

 

Bra video!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

På tide å støtte Almunia.

 

Go Almunia! Verdens beste keeper! VDS, Reina og Cech er vitser i forhold. Tidenes Arsenal-keeper? Almunia! UTEN TVIL!!!!

 

article-1155546-03AABC02000005DC-21_468x606.jpg

 

:love: :love: :love:

 

Elsker forresten den nye avataren din, Urmaker!

 

He dives to the left, he dives to the right, he catches every ball in his sight! MANUEL ALMUNIA, for pokker!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

På tide med et litt mer seriøst innlegg:

 

Jeg har tilgitt Almunia for alt det dårlige han har gjort i Arsenal. Alle tabbene, alle de elendige utspillene, all de dårlige utboksingene ... alt er glemt. Siden vi ikke får en ny keeper denne sesongen heller har jeg bestemt meg for å gi Almunia en ny start. En ny sjanse til å overbevise meg. Å hetse ham vil ikke gjøre ham bedre. Han trenger støtte fra fansen for å kunne bygge opp selvtilliten sin.

 

Jeg oppfordrer alle til å gi Almunia en ny sjanse.

 

http://www.youtube.com/watch?v=tG3E59fRk5o

Endret av Le Professeur
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Samme hvor mye jeg ropte på en ny keeper dette vinduet, var jeg 100% bak Almunia med det samme vinduet stengte. Ironisk jubling og buing gjør bare saken verre, Almunia er vår beste målmann pdd og alle med de små grå i behold vil støtte spanjolen. Det gjelder å se vekk fra spilleren som enkeltperson og tenke på at han spiller for Arsenal, og Arsenal vil jeg aldri gi opp. Keep your head up, son!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samme hvor mye jeg ropte på en ny keeper dette vinduet, var jeg 100% bak Almunia med det samme vinduet stengte. Ironisk jubling og buing gjør bare saken verre, Almunia er vår beste målmann pdd og alle med de små grå i behold vil støtte spanjolen. Det gjelder å se vekk fra spilleren som enkeltperson og tenke på at han spiller for Arsenal, og Arsenal vil jeg aldri gi opp. Keep your head up, son!

Ser du er inspirert av Alan Davies og gjengen. :p Men ja, vi har ikke mye valg nå. Bedre å stille seg bak de keeperne vi har enn å ødelegge selvtilliten deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...