Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er lov å holde seg seriøs, og ikke komme med "argumenter" som det over her. Ettersom jeg har sett trengte ikke midwars å "blusse opp igjen", var jo nok av midwars action i HoN fra før av. Bare blitt "formalisert" nå.

 

Så du vil helt seriøst påstå at midwars ikke har blusset opp nå og har hatt like mye interesse, reklame og omtale som før nå på fredag?

Lenke til kommentar

Nei, men det har vært rimelig stor interesse for å spille mid-wars, LENGE før fredag og opp til fredag. Tok vel 1 min å finne og starte en mid-wars før. At det er blitt mer populært: Ja, at det har det definitivt. At det blusset opp, altså at det ikke var noe særlig interesse før: Nei, det er jeg ikke enig i.

Lenke til kommentar

Nei, men det har vært rimelig stor interesse for å spille mid-wars, LENGE før fredag og opp til fredag. Tok vel 1 min å finne og starte en mid-wars før. At det er blitt mer populært: Ja, at det har det definitivt. At det blusset opp, altså at det ikke var noe særlig interesse før: Nei, det er jeg ikke enig i.

 

Da tror jeg vi tolker "blusset opp" annerledes, jeg tolker det som om noe som har fått stor interesse igjen. Helt enig at det var interesse for det tidligere, men nå har det blitt mainstream.

Lenke til kommentar

Blusset opp betyr vel at det var interesse, så var det ikke, så var det igjen, som et bål som har dødd ut for så å begynne å brenne igjen. Interessen for Mid-Wars har aldri dødd ut, tvert imot. Synes det har vært en ganske stødig andel av folk som har spilt det.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Har så smått begynt å spille litt HoN igjen! Har ikke spilt siden de slapp Kinesis, så har mange nye heroes å lære!

 

Er glad for at S2 har annonsert at de vil slippe nye heroes hver måned fremover, i stedet for annenhver uke. Blir ganske mange å forholde seg til etter hvert.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ifølge brodern så er Dota 2 gameplayet alt for treigt, noe som gjør det veldig ez mode i forhold til Hon. Pluss at det kryr av noobs der.

 

Han kaller forsåvidt alle noobs, da han er rimelig skilled selv.

Jeg derimot, klarer ikke bli god! Sliter så sykt med reaksjon/kordinasjon at det er flaut :tease:

 

Hva er normal mmr her inne? selv ligger jeg på ca 1500... Spiller 4-5 games i året tho. Så det er kanskje ikke rart :)

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Blir en del HoN på meg, prøvde dota 2, men det går altfor tregt!

 

Spiller nå på Pebblesrape, går så som så, blitt rimelig rusten etter å ha spilt Tremble nonstop i litt over et år på Tremblerape. Mageranebape går ikke som jeg hadde håpet, er altfor mange fuckup picks som gjør at vi blir knust earlygame.

 

Greia med instapick accounts er også at jeg blir counterpicka (70% Fayde games på magerane)

 

Ellers spiller jeg ikke så mange andre Heroes egentlig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...