Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info


Anbefalte innlegg

Vitkig å bruke ultien bra, følge med på kartet, da blir han fort dødelig. I tillegg er det smart å bruke den "løpe over bakkar og berg" abilityen smart, sånn at man både kan direkte drepe med den og ta igjen folk med den(bare skyte den ut i intet om du ikke vet nøyaktig hvor vedkommende er). Også er jo den grei til å komme seg unna med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vitkig å bruke ultien bra, følge med på kartet, da blir han fort dødelig. I tillegg er det smart å bruke den "løpe over bakkar og berg" abilityen smart, sånn at man både kan direkte drepe med den og ta igjen folk med den(bare skyte den ut i intet om du ikke vet nøyaktig hvor vedkommende er). Også er jo den grei til å komme seg unna med.

 

Blir vel å ta litt i, men jo. :p

 

Har ikkje spelt og lest patchnotes på ei veldig god stund(sist gang eg rørte Sand Wraith, var når dissipation var true-damage), men eit par prinsipielle regler trur eg gjeld fortsatt;

 

  • Farm, farm, farm og farm. Det som gjer/gjorde denne helten til kanskje den beste hardcarryen, er nettopp at han kan farme hele tiden, nettopp pga. ultien sin. Den gjer at du kan farme lanes til siste sekund, før du ultier inn i teamfighten som har bygd seg opp på mid. Slike kamper bygger seg ofte sakte opp i midgame, så dette er virkelig nyttig.
  • Ikke dø. Etter hver last-hit, ser du på kartet og hvor fienden er. Ser du bare to på top lane? Vurder om du blir ganket. Hugs at Q-en er blant dei mest fleksible abilities i heile spillet, da den er god for escape, chase, nuke og vision. For ikkje å nemne unit og terrain-walking.(protip: skyt mot der du trur du blir ganka fra, og spring med din 3-sek terrainwalking ut i skogen om du merker nokon)
  • Det er lurt å ha lagspillere som senker magic-armouren til motstanderen. Hellbringer er første eg tenkjer på i farta.
  • Ikkje gå for langt. Gjelder spesielt tidlig i spillet når du kanksje bare mangler 1 eller 2 hits på en fiende som straks er innenfor tower range. En kill er ikkje verdt risikoen, da du mister mer på å dø, enn du gjør på å få killen. (en kill er ikkje stor meir enn eit par last-hits)
  • Finn ut din spillestil; Sand Wraith har flere item builds. Noen liker å rushe mock, andre nullfire. (ihvertfall i min tid) HoN-forumet er et veldig godt sted for item builds, og guides generelt. Logger's hatchet er eit must, imo.
  • ALLTID HOMECOMING STONE!

Håper det var ihvertfall til litt hjelp. Valgte å ikkje gå inn i spell-detalj osv. da eg ikkje veit kva som har endra seg siden da eg spilte, frekventerte HoN-forumet og patchnotes. :)

Endret av JarlG
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Eneste med Sand Wraith er jo at Desert's Curse spellen er bugga og ikke følger etter target; Ikke akkurat så artig å spille han for øyeblikket med andre ord.

Lenke til kommentar

Ligger på rundt 1300-1400 nå. Har vært oppå 1600 men har hatt UTROLIG uflaks med lagene i det siste. Sikkert 9/10 ganger så har laget mitt en DC før vi når mid-game. Utrolig kjipt.

 

Edit: og nå, siden en på laget gjorde et dumt valg av Hero så driter 2 stk i å spille og løper rundt å tuller, afk etc. JÆVLI BRA!

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

er selv nå på 1480 eller 1500 litt usikker, men jeg går fort fra 1400 til 1580. i det jeg bikker 1550 så faller jeg som regel ned til 1400 og så går jeg opp igjen. Er ikke den beste, men ingen ren idiot heller føler jeg. Men enig hansoen. Sjangsen for at du kommer med en idiot, eller en som har et VELDIG dårlig game( som han kanksje ikke kan noe for) er kjipt.

 

Folk conceder for fort også. Men man merker fort at folk som vil concede gir litt faen og da er det som regel tapt.

 

 

Hold deg unna AP hansoen, da slipper du unna de fleste tilbakestående:P

Lenke til kommentar

Heisann!

Ser etter noen rundt 1600psr å spille med. Kjenner en del som spiller, men har blitt veldig lei å havne på lag med komplett ubrukelige folk når jeg ikke spiller med dem. Derfor hadde det vært godt med et par ekstra navn i friendslista. Add meg (Nekhit) om noen er i samme situasjon. :)

Endret av RuneM-
Lenke til kommentar

Heisann!

Ser etter noen rundt 1600psr å spille med. Kjenner en del som spiller, men har blitt veldig lei å havne på lag med komplett ubrukelige folk når jeg ikke spiller med dem. Derfor hadde det vært godt med et par ekstra navn i friendslista. Add meg (Nekhit) om noen er i samme situasjon. :)

 

Interessert, legg meg til: Oncology.

 

PSR: Svaier mellom 1650-1700

Endret av evilleader360
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Om dere vil ha dere en god latter, se på replays av spilleren "plug". Fant dette gullkornet for et par måneder siden, og han ser ikke ut til å bli noe bedre med tiden. x)

 

Folk som det der må seriøst ha mentale problemer. Er faktisk så trist.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner en som heter Håkon som er på top 150 i verden med 1850+ PSR :)

 

Han er faen med svingod!

 

Selv er jeg noob, og spiller på en kompis sin account.

Heroes jeg mestrer nogen lunde: Witch Slayer, Pyro, Andromeda, Forsaken, Pebbles og Engi. :p

 

Skal vel lære meg dette spillet bedre etterhvert. Som sagt lengre oppe her, sinnsyk lang læringskurve på dette spillet. Spesielt for sånne som meg som kun har spilt FPS og AoE II :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...