Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info


Anbefalte innlegg

Problemet med easy mode er at spillet ikkje er balansert. Alt anna enn carries er ubrukeleg.

 

Å seie at ein spelar easy mode fordi det går raskare, blir feil. I beta var det ein post på forumet som viste at normal mode games var gjennomsnittleg 2min lengre enn den gjennomsnittlege easy mode game. Forskjellen er ikkje større enn 5min, i gjennomsnitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med easy mode er at spillet ikkje er balansert. Alt anna enn carries er ubrukeleg.

 

Å seie at ein spelar easy mode fordi det går raskare, blir feil. I beta var det ein post på forumet som viste at normal mode games var gjennomsnittleg 2min lengre enn den gjennomsnittlege easy mode game. Forskjellen er ikkje større enn 5min, i gjennomsnitt.

Det går raskere å få gull og items.

Lenke til kommentar

Problemet med easy mode er at spillet ikkje er balansert. Alt anna enn carries er ubrukeleg.

 

Å seie at ein spelar easy mode fordi det går raskare, blir feil. I beta var det ein post på forumet som viste at normal mode games var gjennomsnittleg 2min lengre enn den gjennomsnittlege easy mode game. Forskjellen er ikkje større enn 5min, i gjennomsnitt.

Det går raskere å få gull og items.

Ja, man kommer kanskje raskere i endgame, men det er umulig å ganke nok eller denye nok farm slik at carryene ikke blir farmet nok til å rape alt. Derfor er EM bullshit, man kan ikke rushe en win, siden det bare er å turtle litt og vente på at scout kommer ut fra foresten med 5 doombringers og post haste.

Lenke til kommentar

Åpningskampen i HoN-Norge/Catch-Gamer turneringen starter i dag klokken 19:00! Det blir da NPU1 mot IXU som spiller denne første kampen. Vi vil ha kommentatorer(typo?)som streamer(med 6 min delay) så det anbefales å stikke innom siden og ta en titt :)

 

Vi har totalet 20 påmeldte lag, og blant dem, 4AR, som er det eneste norske laget som deltar internasjonalt for tiden!

 

Edit: Og angående Easy Mode så synes jeg folk skal få lov til å spille det hvis de liker det best, men for all del, først bør dere EM-spillere prøve vanlig mode først!

Siden man får items så utrolig lett i EM blir alle hard-carries vilt overpowered etter en liten stund, noe som ikke er gøy.

Endret av SirCirdan
Lenke til kommentar

ikke spill hon sent på kvelden/tidlig en morgen... Krever mye konsing:P

Kom hjem full og tenkte det kunne være gøy å spille litt, needles 2 to say det ikke gikk så bra

 

haha kjenner til den!

Værste var at jeg prøvde magebane, lyst til å prøve lenge, men ikke gjort det før den kvelden, skjønte ikke noenting av abilityene, det var helt håpløst :!:

Lenke til kommentar

Dette er ikke noe form for reklame, men det holdes en turnering i HON i disse dager på hon-Norge.no Se på VOD for replays, med norske komentatorer. Det blir live stream på fredag kveld igjen ;)

 

Spiller selv for IXU, og vil anbefale kamper fra lagene IXU og stor favorittene 4AR (Norsk lag som er ranket som nr 3-5 i verden) Mye snacks, og mye dere kan lære.

 

BTW, alle andre modes en "normal" er forferdelig ubalansert, og jeg ville ikke anbefalt dere å spille noen av dem. Hold dere til BP og BD og absolutt 0 EM/Hardcore.

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar

Du kan kalle det reklame om du henviser til at jeg linker til en turnering, men det er ingen økonomisk gevinst bak det jeg sier, ettersom jeg ikke har noe med hon-norge å gjøre.

 

Slutt også å sett spørsmål til ting du ikke vet noe om, henviser til svaret over =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...