Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info


Anbefalte innlegg

Har da flereganger gått carry demented. Det kan lett bli slikt ettersom han er så sinnsykt lett å farme med, dermed har man somregel litt overtak når det gjelder gold per minute. Og dermed kan man vinne kampene kjapt om man går den riktige veien med han. Dog det spørs såklart helt på hva det andre laget er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har da flereganger gått carry demented. Det kan lett bli slikt ettersom han er så sinnsykt lett å farme med, dermed har man somregel litt overtak når det gjelder gold per minute. Og dermed kan man vinne kampene kjapt om man går den riktige veien med han. Dog det spørs såklart helt på hva det andre laget er.

 

Vindicator er bra mot spellcastere, og ubrukelig mot melee heroer.

Lenke til kommentar

[...]

 

Vindicator er bra mot spellcastere, og ubrukelig mot melee heroer.

 

Jaha?

 

Det er vel heller motsatt.

 

Melee heroes har som regel lav mana-pool, noko som fører til at Sage's Lore - spam blir utruleg effektivt. Berre sjå på Swiftblade og Devourer, for å nevne nokon.

 

Spellcastere har som regel ein større mana-pool, men også høyrere mana dependancy. Likevel tør jeg påstå at ranged spellcasters kommer bedre ut vs. Vindicator enn dei aller fleste melee heroes, med unntak av f.eks. Armadon.

 

Dette gjelder hovedsaklig laningsfasen.

 

 

På temaet 'carry Vindicator', så kan vi vel seie at dei fleste hardcarries er melees, og i den forstand blir Vindicator eid av dei fleste melee heroes. Likevel, så er Vindicator ein av de bedre int-heroes til å carrye, da han har ein sterk earlygame, midgame og merkbar tilstedeværelse gjennom heile matchen. Ultien er alltid gamebreaking, samt true damage, som ikke kan kontres.

 

Trur vi alle er samd om at ein ikkje stiller Vindicator som carry i høgare spill. :)

Lenke til kommentar

I starten er nok Vindicator dårligere mot ints enn mot str/agi, men senere i gamen da Sage's Lore ikke er brukbart til noe, er Vindicator bedre mot spellcasters, pga silencen hver gang de caster. Str/agi merker som regel ikke så mye til det, med unntak av Devourer, Behemoth og sikkert et par til.

 

Men de fleste int heroes bruker mange spells aktivt blir silencen verre.

Lenke til kommentar

Skjønner godt poenget ditt/deres, men du skal leite lenge etter en hero som ikke trenger spells for å vere effektiv.

 

Vi er enige om at melee hardcarries er de heroes som er minst spell dependant, men likevel har f.eks. Magebane bruk for blink, Chronos leap, Zephyr gust, osv.

 

Absolutt ikke like ille som for den gjennomsnittlige INT, men likevel det som hindrer Madman i å stunne.

 

EDIT: Ser at du snakker om den passive silencen, mens eg snakker om ultien. Den passive silencen er, som du sier, helt klart værst for INTs.

Endret av JarlG
Lenke til kommentar

Siden jeg blir skameid i veldig mange games så må jeg nesten spørre enda en gang:

 

Hvilke heroes er enkle å spille med.. Eller enda bedre, vanskelig å fucke opp totalt.

 

 

 

 

Funker greit med Nymphora, til mid / late game, når alle plutselig skameier meg..

 

 

Lenke til kommentar

Denne nye fanvote strength heroen, er det carry hero? Noen som har testet den? Eller er det kun Balphagore som er tilgjengelig på test client?

Er Balphagore noe tess?

 

Balphagore er absolutt inga carry, han er, og skal spelast som, support. Har ikkje fått prøvd han, men utifrå beskrivelse virker han som ein hard-to-play hero, med ein ulti som fungerer som det motsatte som Behemoth sin. Ikkje i form av damage, men i form av at ein skal bruke den så seint som mogleg. Han har eit system der han får charges basert på manabruken til motstanderen, noko som styrker ultien hans.

 

Anbefalte items er bl.a. Astrolabe og Nomes.

 

PS: Tar forbehold for feil i beskrivelse, da eg ikkje har fått prøvd han enda.

 

 

Gaarulf: Accursed er vel ein hero som er vanskeleg å daue med, og reknes som eit top-tier pick. Nymphora er ein ganske squishy hero, og du vil bli eid av spillere som er betre enn deg. Spesielt carries. Ellers så vil eg anbefale å fortsette med support heroes, som Nymphora.

Lenke til kommentar

Siden jeg blir skameid i veldig mange games så må jeg nesten spørre enda en gang:

 

Hvilke heroes er enkle å spille med.. Eller enda bedre, vanskelig å fucke opp totalt.

 

 

 

 

Funker greit med Nymphora, til mid / late game, når alle plutselig skameier meg..

 

Vil anbefale å spille litt strength da. De tåler som regel mer, og er vanskeligere å dø med.

Lenke til kommentar

Denne nye fanvote strength heroen, er det carry hero? Noen som har testet den? Eller er det kun Balphagore som er tilgjengelig på test client?

Er Balphagore noe tess?

 

Balphagore er absolutt inga carry, han er, og skal spelast som, support. Har ikkje fått prøvd han, men utifrå beskrivelse virker han som ein hard-to-play hero, med ein ulti som fungerer som det motsatte som Behemoth sin. Ikkje i form av damage, men i form av at ein skal bruke den så seint som mogleg. Han har eit system der han får charges basert på manabruken til motstanderen, noko som styrker ultien hans.

 

Anbefalte items er bl.a. Astrolabe og Nomes.

 

PS: Tar forbehold for feil i beskrivelse, da eg ikkje har fått prøvd han enda.

 

 

Gaarulf: Accursed er vel ein hero som er vanskeleg å daue med, og reknes som eit top-tier pick. Nymphora er ein ganske squishy hero, og du vil bli eid av spillere som er betre enn deg. Spesielt carries. Ellers så vil eg anbefale å fortsette med support heroes, som Nymphora.

Tror du blandet litt hva jeg mente. Har skjønt at Balphagore ikke er carry. Men jeg tenkte på den andre nye strength heroen. Vet ikke om den har noe navn enda. Vet bare at den er delevis designet og votet frem av community. Denne heroen skal komme sammen med Balphagore. Så derfor lurte jeg på om den i det hele tatt er på testclienten enda og om noen vet noe om rollen den skal ha.

Lenke til kommentar

Anbefaler nye spillere Accursed. Det er ikke så mye du kan gjøre feil, og han er alltid en solid pick med mindre du har 2 melee helter på laget allerede. Bare husk å kjøpe wards/courier og ALLTID bruk skjold på andre enn deg selv så lenge ultien din ikke er på cooldown.

Lenke til kommentar

Jeg mener vel at Slither eller Arachna er de letteste å spille, Arachna dør veldig lett så du må holde deg litt bak, men hu er veldig god til å stikke av og ta folk 1v1, Slither kan du velge om du skal være en dritt med wards eller bare løpe å hite enemys så ofte som mulig.

Lenke til kommentar

Skal du spille Arachna eller Slither om du er helt fersk, så burde du hvertfall ha Assassin's Shroud. Ellers så vil du mest sannsynligvis bli ganket mye.

 

Jeg ville nok holdt en knapp på Accursed eller Jeraziah om du er helt fersk. Så videre til Slither og Arachna.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...