Gå til innhold

OL2010:15/2 15 km langrenn fristil, menn


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig er Northug skuffet. At folk er 'skuffet' over han mtp null uttalelser er latterlig. Jeg ville selv prøvd å få denne enorme skuffelsen på avstand før jeg uttalte meg.

Legg også merke til hvor nært han står Alsgaard. Tviler på at det er så høy støynivå på stadion, trenger ikke å stå tett inntill heller...

Godt du har ting å irritere deg over.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er Northug skuffet. At folk er 'skuffet' over han mtp null uttalelser er latterlig. Jeg ville selv prøvd å få denne enorme skuffelsen på avstand før jeg uttalte meg.

Satt og ventet på at han skulle rope "barneskirenn" når han kom i mål eg....

 

Men sånn ble det ikke.

Lenke til kommentar

Her var det ikke mange lyspunkter. Begredelig norsk innsats.

 

Synes helt siden sprinten i Tour De Ski at vi har sett en ny Petter, og ikke en som er bedre. Slik han er nå virker han rett og slett redd, fordi nå har han nesten mer å tape enn å vinne. Han har unngått pressen siden den tid og vi har hørt noen arrogante utsagn fra den fronten nå.

 

Likte svært dårlig at han ikke stilte opp til intervju etterpå. Det er ikke positivt at han kun stiller til intervjuer når det går bra. Det er når det blåser som hardest at det er viktigst at man står oppreist.

 

Noen få lyspunkt i sendingen var det jo. Gjerdalen hadde noen gode kommentarer etter løpet og Sundby virket rett og slett forbanna. Føler at han kommer til å gå knallhardt på klassisk delen på duathlon'n.

Lenke til kommentar

Jeg synes nå det er helt greit at han ikke stiller til intervju, hvor han fort kunne ha sagt ting som kunne fått konsekvenser på ham i ettertid. Tenk den psykiske påkjenningen med all hypen og så denne smellen i trynet. Da er det bedre at han heller uttaler seg etter at han har fått bearbeidet det.

Lenke til kommentar
Jeg synes nå det er helt greit at han ikke stiller til intervju, hvor han fort kunne ha sagt ting som kunne fått konsekvenser på ham i ettertid. Tenk den psykiske påkjenningen med all hypen og så denne smellen i trynet. Da er det bedre at han heller uttaler seg etter at han har fått bearbeidet det.

Enig med deg

Lenke til kommentar
Media har som vanlig hypa løperene veldig opp, det er klart - men denne øvelsen var aldri en av de som SKULLE vinnes.

Ja, virker som media har glemt de andre deltakerne, som i motsetning til Northug kom inn i angrepsposisjon, vil jeg si.

 

Vil bare nevne at jeg liker Gjerdalens kommentarer ekstremt godt:

 

- Hva gikk galt i dag?

- "Jeg gikk nok ikke raskt nok, og hadde for mye vindmotstand..."

 

- Hva tror du er årsaken til at Petter går på en smell idag?

- "Nei, Petter er den konkurransetypen at enten vinner han, eller så gir han faen!"

 

Må si jeg har sans for han og Odd-Bjørn Hjelmeseth. Virker som noen utrolig artige fyrer utenfor langrennsmiljøet også.

 

 

Vi får håpe at Gjerdalen har rett i at de norske løperne trengte en gjennomkjøring. Viktig å holde motet litt oppe, da blir det ekstra morsomt med seier når vi egentlig hadde mistet håpet om gull inni oss. Jeg er glad det er litt spenning og variasjon i OL. Morsomt at flere nasjoner som er med i toppen. Men det som nevnes om media er jeg veldig enig i.

Endret av Photôgrapher
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...