Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sitter her og lurer på om jeg skal avbestille Borderlands 2 til PC, har det første til Xbox.

Tror også jeg har større sjanse for å spille det mer på Xbox, vet ikke hvorfor :p

 

Noen her inne som skal ha Borderlands 2 til xbox som også vil spille med noen fra Diskusjon? :)

 

Vi er to stykker som har gledet oss til Borderlands 2 lenge nå, og som gjerne gjør plass til en til :)

Lenke til kommentar

Jeg likte demoen til Fable The Journey jeg. Kontrollmessig var det litt uvant i forhold til The Gunstringer og Child of Eden, men til gjengjeld ser det også ut til å være et mer ambisiøst prosjekt. Spillet kommer neppe til å bli stående igjen som en GOTY-kandidat når året er omme, men jeg kan se for meg at det blir et kjøp når det havner i billigkurven.

Lenke til kommentar

Bestilte nettop min andre 250gig x360slim til høst spillinga begynner :dremel: deal of the week på komplett.no 1600 ink forza 4 og skyrim ... da er jeg ready :dribble:

Flott tilbud og greier, men hva skal du egentlig med enda en xbox? LAN-spilling?

 

Jeg har 4 xboxer... Jeg har egentlig ikke hatt bruk for det før når starwarsboxen min døde, da dro jeg frem en av de andre mens den er på service! Også bruker dama en :p

 

1 Slim, 1 star wars slim, 2 60gb hvite :)

Lenke til kommentar

Her i gården har det gått mest i diverse DLC'er til Fallout New Vegas, Dead Space 2, Assassin's Creed Brotherhood og Saints Row The Third. De hadde ligget på harddisken i altfor mange måneder, så jeg tenkte at det var på tide å spille gjennom dem. Og sist onsdag hadde jeg og et par kompiser spillekveld med Halo Reach, Gears 3 og diverse XBLA-spill.

 

Det neste spillet mitt blir Borderlands 2. Forhåpentligvis ligger det i postkassen når jeg kommer hjem til hybelen i dag.

Lenke til kommentar

Her i gården har det gått mest i diverse DLC'er til Fallout New Vegas, Dead Space 2, Assassin's Creed Brotherhood og Saints Row The Third. De hadde ligget på harddisken i altfor mange måneder, så jeg tenkte at det var på tide å spille gjennom dem. Og sist onsdag hadde jeg og et par kompiser spillekveld med Halo Reach, Gears 3 og diverse XBLA-spill.

 

Det neste spillet mitt blir Borderlands 2. Forhåpentligvis ligger det i postkassen når jeg kommer hjem til hybelen i dag.

Kanskje vi kan spille Borderlands 2 da? :)

 

Jeg må virkelig spille Saints Row The Third mer, har såvidt spilt det!

Lenke til kommentar

Kanskje vi kan spille Borderlands 2 da? :)

 

Jeg må virkelig spille Saints Row The Third mer, har såvidt spilt det!

Kanskje det. Jeg kommer nok til å prioritere spilling med IRL venner, men vi får se hva det blir til.

 

hvilke arcade spill mener dere er best?

Bastion, Shadow Complex, Geometry Wars 2, Super Meat Boy, Limbo, Braid, Castle Crashers, Trials Evolution, Fez, ilomilo og Splosion Man-serien. Vanskelig å begrense seg til noen få titler. :)
Lenke til kommentar

Nettop forhånds bestillt 2stk tritton 7.1 warhead wireless7.1 surround headset til x360

 

eneste surround headsettet som har ms lisens for wireless chat...

 

Pluss muligheten for flere headset linket mot wireless reciveren ..

 

Edi:t ble bestill en stk til til besøkende...

Endret av samco
Lenke til kommentar

Hva spiller folket for tiden da? :)

 

Jeg rundet The Testament of Sherlock Holmes igår kveld. Spennende historie, godt stemmeskuespill og kanskje viktigst av alt var de gode og varierte gåtene spillet hadde. Rett og slett et meget godt spill. Faktisk et av de beste jeg har spilt i år. Dessverre kommer det nok til å bli oversett av de fleste, og å lansere det samtidig med Borderlands 2 var kanskje ikke det lureste.

 

Ellers går det i Deadly Premonition, men det kan ærlig talt ikke måle seg med TToSH.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...