Gå til innhold

Skal diskusjon.no og KG være linka?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg sliter fælt med tråder fra KG som kommer opp i siste tråder boksen over forumet. Trykker jeg på disse, kommer jeg inn på data tråder fra 2005. For å få disse opp, må jeg bruke google.

 

Hva er det som er feil her? Skal ikke trådene komme opp her på diskusjon.no, eller er det noe problemer med linkingen?

 

mvh

bIsk

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har samme/lignende problem.

 

Det virker som de første trådene som dukker opp når du åpner forumsiden (de 5+/- sist postet trådene) mangler et siffer i post-nummeret. Om du venter til noen kommer med en ny post, vil det være fungerende.

 

Problemet med at det "mangler et siffer", gjør at jeg havner i tråder fra 2003-2005. De har også et annet navn/emne.

 

Eksempel: tråden "Greys" viser nummer: 467629, men det går jo til denne tråden, med tittel "Hjelp i Adobe InDesign CS *LØST*

Men som sagt, hvis man venter til det kommer et nytt innlegg i en annen tråd, får den korrekt nummer, som hos: "Hva er din internetthastighet?" med nummeret 1143855.

 

Noen tips?

 

*edit*

 

forresten, jeg bruker Windows 7 32bix Enterprise (har samme problem på 64bit pro), med nyeste Opera.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...