Gå til innhold

Den store eller lille Lego-tråden


KKake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lego :love:

Jeg går titt og ofte innom leketøysbutikker for å se på utvalget og det er mye bra der nå, spesielt innen Star Wars. Lego + Star Wars = AWESOME!

Kjøpte meg en x-wing for to år siden og den står til utstilling på nattbordet nå.

Man blir aldri for gammel for Lego.

Lenke til kommentar

åhh ja. Lego var det beste leketøyet jeg hadde i flere år.de meste stod på utstilling på soverommet mitt :) Helt til den dagen lillebroren min knuste alt !! ALT ! Jeg giddet aldri å bygge det opp igjen.

 

Akkurat nå tror jeg det ikke er noen som bruker legoen, så jeg vurderer sterkt å ta meg en tur å bare grafse med meg hele kassen :D

Lenke til kommentar

Som liten prøvde eg alltid å lage eit enkelt helikopter som kunne flyge av RCX-motorane, men det blei så klart aldri vellykka :roll:

Kom derimot opp med eit tannhjuldesign som laga heidundrande bra fart :D Når eg festa ein propell, kunne vindstyrka nesten konkurrere med metall-vifta på stova.

 

Fann bileta av tanksen!

Her er den, og fleire gamle byggverk som eg nesten hadde gløymt :D

Lenke til kommentar

Tannhjuldesign var ein slager her i stova og. Eg klippa til ei CD-plate, så ho fekk tenner som eit sagblad, og monterte ho i ein kasse eg bygde, så det vart sjåande ut som ei Gjerdesag. Ho var såpass tungdreven at ho måtte sveivast igong, men så snart turtalet var tilfredstillande, kopla eg inn el-motoren som dreiv saga vidare.

 

Gjekk mange ark gjennom den, før fingeren til naboguten fekk eit ufrivillig møte med ho, og mesterverket vart forlangd destruert...

 

Fins det forresten sider på nettet der ein kan kjøpe basispakkar med forskjellige drev osv?

Lenke til kommentar

Husker jeg var med i Lego League jeg, det var stilig. Blant annet, den ene gangen så skulle vi jo lage lego roboter som skulle hjelpe folk som var handikapede. Blant annet måtte vi programere dem til å hente ting, åpne porter o.l. Det som var så jævlig dritt var jo det at hvor godt programmeringen funket kom helt ann på hvor gode batteriene var, så det var lett å feil programere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...