Gå til innhold

Hva er DIN personlige favoritt innen energidrikker?

RamGuy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z
Skrevet

Jeg føler den norske redbullen smaker "piss" i forhold til Thailand sin, mulig det bare er meg. Ellers er vel den grønne monsteren favoritten, må være så kald som mulig da.

• 1 måned senere...
Skrevet

Da jeg var i USA smakte jeg på en HERLIG type Monster som het Monster Energy Extra Strength Nitrous Technology - Super Dry.

Jeg vet ikke om det bare var at forandring fryder, men jeg følte at den var MYE bedre enn alle typene vi har i Norge. Desverre er den veldig sterk, og jeg vet ikke om det går ann å få importert den uten problemer.

En "energy-blend" på 5000mg er vel litt i meste laget. :!:

Skrevet

Da jeg var i USA smakte jeg på en HERLIG type Monster som het Monster Energy Extra Strength Nitrous Technology - Super Dry.

Jeg vet ikke om det bare var at forandring fryder, men jeg følte at den var MYE bedre enn alle typene vi har i Norge. Desverre er den veldig sterk, og jeg vet ikke om det går ann å få importert den uten problemer.

En "energy-blend" på 5000mg er vel litt i meste laget. :!:

Tollen klassifiserer energidrikker fra USA som legemiddel, fikk beslaglagt en sending med Monster fra ebay.com selv. :/

Det burde dog gå greit hvis du får varene sendt fra et EU-land...

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Ingenting av det jeg har smakt så langt, kan måle seg ordentlig med Burn. Prøver gjerne nye energidrikker, men blir alltid skuffet i forhold til hva jeg er vant til :(

Edit: Hos meg er det smaken som teller. Jeg blir uansett bare søvnig av energidrikker, så det er ikke så farlig, selv om jeg gjerne skulle ha blitt litt småhyper :)

Endret av Espyy
Skrevet (endret)

Bomba energidrikk, Beste energidrikken som er. Dumt den er utrolig vanskelig å få tak i.

Den ser ut som en liten håndgranat

bomba_aktion_group4.jpg

Edit: fant ut at merket var Sveitsisk

Endret av SuperTrym
  • Liker 2
Skrevet

Bomba energidrikk, Beste energidrikken som er. Dumt den er utrolig vanskelig å få tak i.

bomba_aktion_group4.jpg

Den så skikkelig tøff ut! Er eneste alternativet å handle på nett.

Skrevet

PIC

Den så skikkelig tøff ut! Er eneste alternativet å handle på nett.

Vel, mitt første møte med denne var på bmx/skatehallen i drammen (nøstedhallen) men den forsvant derfra etterhvert og etter dette har jeg ikke sett den fysikk i butikk. Virker som om eneste måten er å bestille på nett

Skrevet

Noen som har smakt Slow cow? Skal tydelighvis gi akkurat motsatt effekt av det energidrikker gir. Passer kanskje ikke helt inn her, men synes det var interessant.

• 2 uker senere...
Skrevet

Blå og rød burn. Sobe er også herlig. Synes mange av energidrikkene er latterlig dyre desverre. Hva er egentlig den billigste? Trenger en sverige tur snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...