Gå til innhold

Diskusjon om KillStreak, hva bruker du?


Anbefalte innlegg

Predator - Harrier - AC130 / PaveLow.

 

Jobber meg mot Danger Close Pro etterhvert, da blir det fest i heimen, tenker jeg. :p

 

Edit: I går så jeg faktisk EMP fra Care Package. Trodde EMPs og Nukes aldri lå i crates, hverken fra CP eller EAD? (presiserer "SÅ". Altså at en team-mate kalte inn CP, og fikk EMP. Som det andre laget tok. Slik at vi mistet HUD. Koselig)

 

(jeg spiller på Xbox)

har fått emp 2 ganger i cp faktisk så det er mulig, men de kommer ganske sjeldent.. men her går det i harrier-choppergunner/ac130-nuke..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker akkurat nå:

 

7 Killstreak - Harrier Strike

11 Killstreak - Chopper Gunner

25 Killstreak - Tactical Nuke

 

Fikk 2 Nukes i dag, derfor ;) Det var mine to første altså.

Hvis jeg ikke gidder å få Tactical Nuke, bruker jeg:

 

4 Killstreak - Airdrop

5 Killstreak - Predator Missile

7 Killstreak - Harrier Strike

 

Jeg synes Harrier Strike er bedre enn den derre Cobra.

Jeg mener altså helikopteret.

De første 7 Kills er litt sånn vanskelige hvis man ikke Camper når man skal få Nuke.

Men når man har fått de 7 Kills er det mye lettere. Anbefaler å bruke Hardline da ;)

Endret av mike_IV
Lenke til kommentar

Hadde lenge 7-11-25.. men det ble så døvt synes jeg. så jeg gikk over til det de kaller for "The loop".. hvilket betyr 5-7-9. med Pred, harrier og pavelow. Det eneste som er litt døllt med pavelowen er at den er bugga slik at du må ha et kill med våpnet ditt før den tar et kill.

 

Men det pleier og funke ganske bra. Fremgangsmåten min er hvertfall som følger. Jobbe mot predator, prøve og drepe en til før jeg fyrer den av, predator gir veldig ofte et kill eller mer. da har jeg harrier, som nesten er garantert to kills, og siden pawelowen er bugga, prøver jeg og løpe litt rundt og finne en kar som enten camper eller er ett lett bytte, calle inn pawelowen, drepe han, og så drepe meg selv. Pawelowen skaffer ofte 4-10 kills og vips, så har du en loop :> Skulle ønske de fikset pavelowen :<

Lenke til kommentar

Når jeg prøver meg på en Nuke,(som hittel aldri har skjedd) bruker jeg dette oppsettet:

 

Harrier Strike

Chopper Gunner

Tactical Nuke

 

Hvis jeg spiller Search and Destroy eller FFA, bruker jeg dette oppsettet:

 

UAV

Care Package

Predator Missile

 

Og er jeg kun ute etter flest mulig kills, så går jeg for denne:

 

Predator Missile

Harrier Strike

Chopper Gunner

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar

Harrier Strike

Chopper Gunner

Tactical Nuke

 

Hvis jeg spiller Search and Destroy eller FFA, bruker jeg dette oppsettet:

 

UAV

Care Package

Predator Missile

 

Og er jeg kun ute etter flest mulig kills, så går jeg for denne:

 

Predator Missile

Harrier Strike

Chopper Gunner

Dette er det mest standard oppsettet og etter min mening det beste. Har identiske killstreaks.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Prøver å gå for Nuke..... men tror det er noe klikk med spillet..

 

Jeg har

 

9 Pave low

11 Chopper gunner

25 Nuke

 

Når jeg får pave low, og killsa renner inn, får jeg aldri Chopper gunner? Teller ikke killsene pawe low gjør mot killstreakene? Det har vært tilfeller der jeg har fått CG også, og er bestemt på at jeg har kommet opp i over 25 kills, men ingen ting????

Lenke til kommentar

Da må det være noe feil med spillet mitt?? Du får pave low ikke sant, så skulle chopper gunner komme etter 2 kills fra helikopteret?

 

Jeg fikk en gang pave low, satte den i gang og gjemte meg. Jeg fikk 11 kills fra Pave low men ingen Chopper gunner. Dette var på samme killstreak. Hadde ikke dødd i mellomtiden. Snodig

Lenke til kommentar

Da må det være noe feil med spillet mitt?? Du får pave low ikke sant, så skulle chopper gunner komme etter 2 kills fra helikopteret?

 

Jeg fikk en gang pave low, satte den i gang og gjemte meg. Jeg fikk 11 kills fra Pave low men ingen Chopper gunner. Dette var på samme killstreak. Hadde ikke dødd i mellomtiden. Snodig

Pavelow teller bare som killstreak på ditt første liv, så hvis du har dødd en gang og kaller inn en Pavelow, så vil den ikke telle på din killstreak.

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar

Da må det være noe feil med spillet mitt?? Du får pave low ikke sant, så skulle chopper gunner komme etter 2 kills fra helikopteret?

 

Jeg fikk en gang pave low, satte den i gang og gjemte meg. Jeg fikk 11 kills fra Pave low men ingen Chopper gunner. Dette var på samme killstreak. Hadde ikke dødd i mellomtiden. Snodig

Pavelow teller bare som killstreak på ditt første liv, så hvis du har dødd en gang og kaller inn en Pavelow, så vil den ikke telle på din killstreak.

 

Ja skjønner den. Men dette var på samme "livet" hvis du skjønner.....

Lenke til kommentar

Da må det være noe feil med spillet mitt?? Du får pave low ikke sant, så skulle chopper gunner komme etter 2 kills fra helikopteret?

 

Jeg fikk en gang pave low, satte den i gang og gjemte meg. Jeg fikk 11 kills fra Pave low men ingen Chopper gunner. Dette var på samme killstreak. Hadde ikke dødd i mellomtiden. Snodig

Pavelow teller bare som killstreak på ditt første liv, så hvis du har dødd en gang og kaller inn en Pavelow, så vil den ikke telle på din killstreak.

 

Ja skjønner den. Men dette var på samme "livet" hvis du skjønner.....

Ok, la oss si at du har drept 0 og blitt drept 1 gang. Nå begynner du og bygge opp killstreaken din, og til slutt ender du opp med en Pavelow. Denne Pavelowen vil ikke telle på din killstreak siden du har dødd før i runden en gang. Du er nødt til å ha 0 i deaths for at den skal virke, uansett om du skaffer alle ni killsene etter at du har dødd.

Lenke til kommentar

Jeg fikk en gang pave low, satte den i gang og gjemte meg. Jeg fikk 11 kills fra Pave low men ingen Chopper gunner. Dette var på samme killstreak. Hadde ikke dødd i mellomtiden. Snodig

 

Pavelow er bugga, for å få pavelow til å telle på killstreaken så må du:

1) finne eit lett bytte

2) Kalle inn pavelow

3) Skyte ein fiende slik at du får eit kills før pavelowen får sitt første kill.

 

Om pavelowen får eit kill før deg så vil pavelowen i praksis fungere som ein carepackage pavelow.

 

Det beste er nok å lage eit nytt nukeoppsett som ikkje baserer seg på å bruke pavelow, i påvente av at buggen blir fiksa så bør pavelow kun brukast som den tredje og siste killstreak reward.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...