Gå til innhold

Diskusjon om KillStreak, hva bruker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går ikke an å ha Chopper Gunner OG AC130, siden begge er 11 killstreak. Hvis du velger den ene av det to, vil det komme en rød X på den andre slik at du ikke kan velge den.

 

Og nei, det er ingen maksgrense for kills med Chopper Gunner og AC130.

Endret av vipone
Lenke til kommentar
Care package - Predator missile - AC130

Du burde bytte ut Care package med Harrier.

 

Brukte selv care package før, var litt moro når du kunne feks få chopper gunner osv derfra.. Men de killsa du får igjennom care packages teller ikke på kill streak counten.

Takk for opplysningen det visste jeg faktisk ikke.

Lenke til kommentar

Bruker; Predator missile -> attack helicopter -> AC130

 

Er egentlig veldig fornøgd med dette oppsettet. Predator missile krever berre 4-5 kills og er derfor ikkje så vanskelig å få. Om eg får dobbel kill med PM så har eg attack helicopter med ein gong. AH er kanskje av og til litt enkelt å skyte ned for fienden men ofte så får du dei 4 neste kills som eg treng for AC130 på attack helicopter aleine. Ein anna stor fordel er at det er veldig lett å bruke attack helicopter sidan det berre tar eit par sekund å aktivere.

Til slutt bruker eg AC130, hovedgrunnen til det er at det veldig kjekkt å styre AC130, chopper gunner er kanskje hakket enklare å få kills med men er på langt nær like artig. EMP og nuke har eg ikkje heilt sansen for (kva får du i XP ved å bruke nuke og EMP forresten?).

 

Forøvrig synest eg at AC130 skulle vart lengre og utan desse raude hjelpe firkantane rundt fienden. Hadde vært mykje artigare om du faktisk måtte bruke dei forskjellige nattmodusane og leite etter fienden sjølv. Dei på mitt lag kunne istadenfor vært merka med blitz. FF hadde også vært ei god ekstra utfordring sidan du då blir tvinga til å bruke meir 20 mm ammo og berre untaksvis 105 mm.

Lenke til kommentar
et lite spm.

 

hvis man har flere killstreaks som venter på å bli brukt.. kan man velge hvilken man vil bruke først?? spiller på PC

 

Eg har ikkje funnet noken muligheit for det. Trur du må bruke den killstreaken som du ser ikonet til nede i høgre hjørne. Ser ut som at rekkefølga på killstreaks om du har fleire er basert på killstreaks lista i hovedmenyen, så då blir rekkefølga; nuke, EMP, AC130, osv. UAV er den siste killstreaken som blir brukt.

I alle fall etter det som eg har observert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Predator missile, harrier, emergency drop :) Ganske fornøyd med det. Litt irriterende at på emergency drop, så er det alltid noen kasser som lander på et tak eller andre unåelige punkter :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Predator missile, harrier, emergency drop :)

 

Dette er spennande oppsett. Sidan du har emergency drop øverst så har det ingen betydning at dei kills du får frå care package ikkje tell på killstreaken din. I tillegg så er det vell forholdsvis ofte at du får gode killstreaks i ein care package?

Jepp, er ganske fett! Får temmelig mange kills når jeg først får streak. Får som oftest to kills eller fler på predator og, så med en gang jeg har fått predator, vet jeg at jeg kommer til å få en ganske bra streak, med mindre jeg blir drept før jeg får brukt den da, for da er jo streaken over :)

Lenke til kommentar
PRØVER å gå for nuke :p så mitt valg er

 

1. CAREPACKAGE

2. CHOPPERGUNNER

3. NUKE

 

Litt pretensiøst, men har nesten klart det på denne måten :)

 

Care package er nok eit dårlig valg om du prøver å få nok kills til å bruke nuke. Sidan dei killstreaks du får i care package ikkje teller som killstreaks så må du opp i 11 kills før du får din første killstreaks som kan brukast til å hjelpe deg å få nok kills til nuke.

Skal du opp i 25 kills så burde også første killstreaken din være ein killstreak som er offensivt og som hjelper deg å bygge opp killstreaken din til 25 kills.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...