Gå til innhold

Diskusjon om KillStreak, hva bruker du?


Anbefalte innlegg

Bruker det som fullfører challanges.

 

Akkurat nå skal jeg ha 1000 crate-drops, så bruker predator -> Emergancy -> Pavelow. Kunne brukt sentry for 1 pakke ekstra f.eks., men lettere å komme seg til Emergancy oftere med predator. Skal også ha 1000 kills med predator og Pavelow, så det funke greit.

Spesielt med Danger Close Pro er Pavelow helt vill! Kan få opptil 20 kills alene med den hvis den ikke blir skutt ned asap :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

pavelow > CG. Av den enkle grunn at du kan fortsette å banke fienden med våpen mens pavelowen hamstrer kills, får sjeldent mer kills av en CG enn en pavelow.

 

Jeg kjører predator - harrier - pavelow til vanlig,

uav-counteruav-predator på search/freeforall og andre spill jeg generelt liker å hjelpe teammates på.

 

 

Gikk forøvrig for nuke for første gang idag, feila på 2 matches pga kom for sent inn i matchen, så fikk jeg den på tredje forsøk med rundtom 15 knivkills på favela. harrier ble skutt ned såfort den kom fram.

Lenke til kommentar

De siste ukene har det gått i Predator Missile - Harrier Strike - Pave low. Før det var det enten Predator Missile - Harrier - Chopper Gunner eller Harrier - Chopper Gunner - Nuke.

 

Må si jeg er mest fornøyd med førstnevnte setup, gikk fort lei av Tactical Nuke, synes det fikk meg til å spille alt for defensivt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Det er riktig. Care package og Emergency package kan droppe alt unntatt nuke.

 

edit: skriveleif

tror ikke det. Har hørt at det er 0,3% sjangse for nuke i care package...Har selv vert med i en Demolition match hvor det var en som fikk care package, sekunder etterpå brukte han nuke, han hadde 14 eller 15 kills og 3 death :hmm:
Lenke til kommentar

Ble ferdig med Harrier/CG/Nuke challengene på forrige prestige så de er lagt bort nå. Jobber med Pred/Attack Heli/AC130 nå. At Att Heli er samme KS som harrier er fantastisk. Harrier er omentrent 500% mer effektiv enn det forbanna møkka helikoptret. Ofte dreper det absolutt ikke en dritt. Tror aldri jeg blir å nå 1000 kills med det.

Lenke til kommentar

jeg skjønner ikke at folk bruke C.gunner når pavelow dreper like mye, pluss du kan gå rundt mens det er oppe istedenfor å bae ligge helt i ro hjelpeløs. Kan vere enig i at C.gunner er mest effektiv på ground war for da kan du bare stå og skyte hele tia der folk spawner :cool:

Lenke til kommentar

jeg skjønner ikke at folk bruke C.gunner når pavelow dreper like mye, pluss du kan gå rundt mens det er oppe istedenfor å bae ligge helt i ro hjelpeløs. Kan vere enig i at C.gunner er mest effektiv på ground war for da kan du bare stå og skyte hele tia der folk spawner :cool:

Pave Low skyter der dei spawnar òg. Skjer ofte med meg, killsa renner inn!

Lenke til kommentar

På vanlige Team Deathmatches så bruker jeg vanligvis UAV, Predator og Harrier eventuelt hvis jeg har en god dag så bruker jeg Pave Low.

Bruker UAV, Counter-UAV/Predator og Harrier/Pavelow på FFA.

Jeg har enda ikke fått nuke siden jeg ikke klarer å spille defansivt, må springe rundt over hele banen hele tiden så ender vanligvis opp med å bli skutt av en camper ellernoe =(

Lenke til kommentar

Predator - Harrier - AC130 / PaveLow.

 

Jobber meg mot Danger Close Pro etterhvert, da blir det fest i heimen, tenker jeg. :p

 

Edit: I går så jeg faktisk EMP fra Care Package. Trodde EMPs og Nukes aldri lå i crates, hverken fra CP eller EAD? (presiserer "SÅ". Altså at en team-mate kalte inn CP, og fikk EMP. Som det andre laget tok. Slik at vi mistet HUD. Koselig)

 

(jeg spiller på Xbox)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar
Nei, er 0%

Samme med at det ikke dropper EMP i E. Airdrop.

 

Jeg har også sett det. Enten jævlig lite kjangse, eller bug.

 

Det er mulig at det var mulig å få nuke i care-package i begynnelsen, men ikke nå lenger:

Despite much debate, it is not possible to collect a Tactical Nuke from a Care Package or Emergency Airdrop. This has been confirmed by Infinity Ward.

(...)

In early pictures, it seems you were able to receive (tactical nukes) nuclear strikes from care packages and the icon picture was a mushroom cloud.

Hentet fra: http://callofduty.wikia.com/wiki/Tactical_Nuke

 

Det har sannsynligvis blitt patchet.

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...