Gå til innhold

Hovefestivalen 2010 på Tromøya i Arendal

Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser problemstillinga til mange her om TCV er en riktig headliner. De headliner Download i England sammen med AC/DC riktignok, og er en av de raskest utsolgte turnéene i England, men om de er allment kjente nok her hjemme er vel mer usikkert..

Skrevet
TCV som i Them Crooked Vultures?

Jepp.

Jeg har egentlig aldri hørt noe på de, så jeg jubler jo ikke akkurat hvis de blir headliner. Hehe.

Har ikke hørt så mye på de selv, men nok til at jeg ikke synes de bør headline :)

Skrevet

Ikke at jeg har noe imot Them Crooked Vultures, men jeg synes det er så å si bare kjedelige navn på programmet så langt. Det eneste bandet jeg ble glad for å se på lista er JJ, resten er mer ok.

Skrevet

Jeg er veldig gira på Them Crooked Vultures som headliner.

Dave Grohl og Josh Homme på Hove høres genialt ut!

Ihvertfall siden Joey Castillo spilte trommer for Eagles of Death Metal i fjor, istedet for Josh Homme. :p

Skrevet

Jeg jublet da jeg fikk høre at Them Croocked Vultures kom til Hove! :D

Mange i min omgangskrets som gjorde det samme. Tror nok folk som liker skikkelig god gammal rock, liker Them Crooked Vultures. Jeg liker dem p.g.a. musikken og ikke bare på grunn av musikerne.

Ser ut til å bli tidenes headlinerlinup i år.

Bli ihvertfall så jeg drar hvis det passer seg å ta fri fra jobb.

Skrevet (endret)

Tror jeg kanskje tar turen pga TCV! De som er skeptiske til at de er et "superstjerneband" bør faktisk høre på sisteplata - jeg liker den ihvertfall.

Endret av slux
Skrevet

Sisteplata er vel også den eneste plata, eller har de rukket å gi ut flere album allerede? Jeg hørte noe om at de var innmari hypp på å gi ut mer, men trodde ikke de var kjappe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...