Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

R* sa at de hadde en veldig streng Non-disclosure agreement (NDA). De har hatt produksjons feil men det skal være rettet opp og alt skal gå som planlagt. Slik jeg forsto er spillet faktisk ferdig.

 

Og trur dere faen meg ikke PS3n tok kvelden? Hva faen skal jeg gjøre da? :( :'(

 

Dra ned i byen, hor ut rompa di til alle som vil betale, helt til du har nok til å kjøpe en ny PS3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må nesten ha noen som skal ha spillet som venner så jeg har noen å prøve det med multiplayer etterhvert!

 

Add "Toffe87" (Gamertag-xbox360)

Adder deg jeg.

 

Men vi kan jo lage en vennetråd for dette spillet og da, så folk slipper å lete gjennom her for å finne venner

Endret av erlendo89
Lenke til kommentar

Hvis noen enda er i tvil om utgivelsesdatoen til RDR i Norge, da det har gått rykter om at det kun er Limited Edition som er utsatt til 28. (og CDON.com enda har 28.05 som utgivelsesdato på LE, men satt standardversjonen tilbake til 21.05 på fredag), så kan jeg vise til mail fra gamezone.no:

 

"Det har vært mye tull med releasedatoen til RDR. Først var datoen 21.05, så ble den flyttet frem til 28.05 på onsdag i forrige uke. På fredag kom kontrabeskjeden om at de hadde ombestemt seg, og at releasen 21.05 består. Derfor kan du være helt trygg på å få RDR til release."

 

Henvendelsen gjalt LE, så da kan iallfall jeg endelig puste lettet ut og glede meg til Red Dead Redemption til uken!:)

Endret av Exelcius
Lenke til kommentar

In fact, I spent six hours avoiding the main missions altogether and I still had plenty to do just by venturing out on my own. It didn't even matter that two of the three territories in Red Dead are locked until you progress to certain parts of the story. The world is so big and so full of distractions that you can easily invest ten hours without thinking much at all about progressing the storyline of main character John Marston.

http://xbox360.ign.com/articles/108/1089304p1.html

 

Dette kan bli riktig awesome :)

Lenke til kommentar

Æsj det ergrer meg at folk har begynt å spille det allerede. I tillegg ergrer det meg mer at noen ikke har kjøpt det en gang. Hater at spillene har en releasedato egentlig. Det oppfordrer jo nærmest til snuskete oppførsel.

 

Har tittet litt på de som streamer i natt og dette er helt klart perverst stort, og jeg bruker nok mye tid i starten på jakt og bounty-oppdrag. Skal bare slappe av og ikke anstrenge meg for å runde spillet..

Lenke til kommentar

dette spillet blir bra. dette har jeg lyst til å prøve:

 

* Dastardly: lasso and hogtie a woman, carry or drag her to a train track, and then wait for the train to arrive and kill her. :p

 

 

Assakaluftlars, hvordan vet du at folk har begynt å spille det?

Endret av cehovo888
Lenke til kommentar

Æsj det ergrer meg at folk har begynt å spille det allerede. I tillegg ergrer det meg mer at noen ikke har kjøpt det en gang. Hater at spillene har en releasedato egentlig. Det oppfordrer jo nærmest til snuskete oppførsel.

 

Har tittet litt på de som streamer i natt og dette er helt klart perverst stort, og jeg bruker nok mye tid i starten på jakt og bounty-oppdrag. Skal bare slappe av og ikke anstrenge meg for å runde spillet..

Du hater at spill har en releasedato? Hva mener du er løsningen??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...