Gå til innhold

Den brystfagre tråden - Post dine beste puppebilder


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hos meg viser de ihvertfall som "ekstra store thumbnails" her på siden. Viderelenking har jeg ikke selv testet (Chrome). Mulig jeg må ha det i tankene for framtidig posting.

 

2. Nå har jeg klikket på alle bildene du snakker om også. Da åpnes bildene på egne faner i Chrome. Hva du så legger i hot-linking er jeg litt usikker på.

 

3. Er det å få opp hovedsiden bildene originalt kommer i fra, du mener?

Endret av G
Lenke til kommentar

Løsningen er enkel. Velg en annen host for bildene. Enten han velger å laste bildene opp til diskusjon.no eller til en annen bildehosting side(photobucket, tinypick, imgur osv), eventuelt linke til hele albumet men den blir vel kanskje på kanten om det er bilder i albumet av mere "voksen" art. 

Lenke til kommentar

*bump*

 

Da har jeg ihvertfall gjort bildene mulige å besøke. Litt slitsomt når "hotlinking" eller hva det kalles ikke fungerer. Noe som kan stilles på i nettleser?

 

Hvorfor får jeg vist det i samme nettleser som jeg postet i fra, som innlogget, men ikke dere, og ikke meg selv på en annen PC fra Chrome.

 

Når jeg går i Firefox på samme PC som jeg postet bildelenkene i fra, så får jeg samme begredelige bildefilnavn-liste som dere gjør.

Lenke til kommentar

 

Linkene dine fører fremdeles til 403 Forbidden. Løsningen er som Mr. A sier last opp på forumet eller bruk en host som fungerer. Eller du kan prøve å overtale hele forumet til å slå av referrer logging. Da vil ikke nettleseren gi beskjed hvor vi kommer fra.

 

Hotlinking eksempel: Du eier et domene. På ditt domene publiserer du et bilde. Dette bildet syntes noen er så bra, at de ønsker å vise bildet til andre på f.eks et forum. Imidlertid laster vedkommende ikke ned bildet og publiserer det på f.eks sin egen hjemmeside, men linker direkte til bildet på ditt domene. Problemet med dette er at de misbruker både din lagringsplass og spesielt båndbredde, ettersom båndbredden som benyttes er fra ditt domene.

 

og bildene vises hos deg fordi du allerede har bildene i cachen på nettleseren din.

 

 

tumblr_nqpbt3qh8r1qij4o1o1_540.jpg

 

tumblr_nw7ao2aE0N1rjgipqo1_500.jpg

 

tumblr_nwcpw1XIKG1r4i12lo1_540.jpg

Endret av Laughing Man
  • Liker 8
Lenke til kommentar

*bump*

 

Da har jeg ihvertfall gjort bildene mulige å besøke. Litt slitsomt når "hotlinking" eller hva det kalles ikke fungerer. Noe som kan stilles på i nettleser?

 

Hvorfor får jeg vist det i samme nettleser som jeg postet i fra, som innlogget, men ikke dere, og ikke meg selv på en annen PC fra Chrome.

 

Når jeg går i Firefox på samme PC som jeg postet bildelenkene i fra, så får jeg samme begredelige bildefilnavn-liste som dere gjør.

 

Både Brittney Palmer og Kendra Cantara linkene er fortsatt "403 Forbidden" når man trykker på de...

 

post-75835-0-00457300-1445464370_thumb.png

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...