Gå til innhold

Roskilde Festival 2010: Informasjon og Diskusjon


Joakim Skurk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lyst til å ta en tur til Roskilde for første gang i år med noen kompiser. Har sett bilder fra Roskilde og søppelet fløt og folk bodde oppå hverandre. Speilet det bildet virkeligheten? Er det bra med damer eller bare svartkledde metal-hoder som vandrer rundt på festivalområdet?

Lenke til kommentar

Har lyst til å ta en tur til Roskilde for første gang i år med noen kompiser. Har sett bilder fra Roskilde og søppelet fløt og folk bodde oppå hverandre. Speilet det bildet virkeligheten? Er det bra med damer eller bare svartkledde metal-hoder som vandrer rundt på festivalområdet?

 

Det er klart det blir en del søppel, men det er mange frivillige som rydder og legger man til litt egeninnsats er det ikke noe problem. Nok av babes ;)

Lenke til kommentar

Okei, tok buss nedover i fjor. Greit nok, turen ned var overkommelig, men tilbakekomsten var illllleee. Så i år frister det litt å ta bilen, noen som har noen erfaringer der? Parkering funker er null stress, og no worries i forhold til tyveri og den slags? 

Jeg syklet forbi Roskilde i fjor, like før det skulle begynne. Da var det heftig bilkø som vi bare syklet forbi. :ph34r:

 

http://www.roskilde-festival.dk/praktisk/#c4024

Men er du redd for tyveri og sånn kan du vel parkere i København og ta buss derifra?

Lenke til kommentar

Vet ikke om Køben er det tryggeste stedet hvis du er redd for innbrudd i bilen..

 

 

 

 

I fjor kjørte jeg, siden jeg har venner som bor i Roskilde pleide jeg og parkere hos dem, men av og til gikk/syklet jeg og hentet bilen for så og parkere ved campen for å dra til byen senere med de andre jeg campet med. Var veldig forskjellig hvor jeg fikk parkering, noen ganger stod jeg par minutter fra inngangen, andre ganger sto jeg ti minutter gange unna. Parkeringsvaktene vet som oftest hvor det er plass, og guider dere til en ledig plass.

 

 

Lenke til kommentar

Fly, fly og atter fly! Absolutt ikke å anbefale å sitte på buss eller kjøre bil hjem igjen til Norge. I hvert fall om du har tenkt å dra hjem rett etter festivalen. Norwegian har greie priser på fly. Men om du har veldig stram økonomi er det vel ønskelig å bruke minst mulig penger, uansett hvor smertefullt det kan være. :p

 

Skulle forresten til å reservere plass på et felt (Felt E, om noen skulle bry seg) og måtte da oppgi billettnummeret. Noen som vet hva som er billettnummeret på billetten? Veldig mange nummer å velge mellom. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...