Gå til innhold

Roskilde Festival 2010: Informasjon og Diskusjon


Joakim Skurk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, har faktisk gjort det jeg og, men gjorde ikke det nå.

Formulerte meg bare litt dårlig. Det jeg ville fram til var at Roskilde er en gigantisk festival med en enorm camping. Ikke en konsertsal med begrenset plass og brannforskrifter. Og at de derfor ikke har samme definitive tak som nødvendigvis nås før festivalen starter. Noen hundre fra eller til påvirker ikke nevneverdig avstanden mellom teltene.

Hove er også ganske stor og jeg brukte det som eksempel. I fjor var de ikke utsolgt ihvertfall. er riktignok bare en personlig teori. :p

Hadde vært interessant å vite om det stemmer, eller om de har en definitiv grense.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig. Men det er begrenset hvor mange potensielle festivaldeltagere det er også.

 

Edit: Jaja, denne diskusjonen min har vel heller lite hensikt. Er mulig jeg tar feil også. Mer on topic:

 

Er det noen som har noen skjulte skatter å anbefale fra plakaten?

Altså band som kanskje ikke er så kjent som dere vil anbefale?

 

Har selv oppdaget Electrojuice, veldig behagelig, fengende, litt dub-aktig, noe pop-ete electro.

The Kandidate er (for meg ukjent) metal, så de som savner metal på plakaten burde ta en lytt (er ganske ny i metal-gamet selv og vet ikke helt i hvilken grad jeg likte dem).

Endret av Überadri
Lenke til kommentar

Et sted må jo grensen gå. Når de rett og slett ikke har fysisk plass til flere.

De setter grensen en god stund før det. De har en ekstra campområde de kan bruke hvis de vil, men etter 2001 (?) da Pearl Jam spilte har ledelsen bestemt seg for å begrense antall besøkene og skjerpe sikkerheten ganske kraftig.  Grensen er vel rundt 80 000 betalende gjestester, pluss rundt 30 000 arbeidere/gratis billetter. Det blir spennennde å se om det blir utsolgt i år. Det var jo knakende godt vær i fjor, men det spørs vel litt om svenskene har begynt å tjene penger igjen..

Lenke til kommentar

Wow, really didnt see that comming. Mon tro hvem flere headlinere som er igjen? Har noen greie poplåter med et stort preg av funk så egentlig likte jeg han som er overraskelse. The Prodigy, Them Crooked Vultures, og Muse tenkte jeg kom til å spille.

 

Er mange metal-folk som klager nå ser jeg på forumene og sånt, overrasket over dette? Nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...