Gå til innhold

Roskilde Festival 2010: Informasjon og Diskusjon


Joakim Skurk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så har du gratis bruk av datamaskin for å lese mail, msn, skype(?) og sånt. Men hvis det er kø så er det maks fem minutter eller noe. Avhengig av de som er vakter der da og sånt.

 

Nå har jeg hvertfall fått min bekreftelse på at jeg skal dra. Gleder meg veldig.

 

EDIT: Haha, og nå fant jeg igjen penger fra i fjor i sekken og. Nesten 1000 danske :)

Endret av Mahavishnu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er mini-banker på festivalområdet, men er usikker på om det var noen av dem på campingområdet. Ville heller anbefalt å tatt dette f. eks på togstasjonen i København, helst før du kommer til festivalen.

 

EDIT: Der var jeg seint ute. Er noen barer som tar kort, f. eks baren ved vannet på campingområdet, noen av barene inne på festivalområdet o.s.v.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Så lenge de ikke går over til Cashless-systemet som ble brukt på Hove i fjor, er jeg fornøyd. Det var håpløst.

 

Det var håpløst, men det var fordi ingenting var tilrettelagt og de ikke fikk det utstyret Hove lovet dem. Har vært på andre arrangementer hvor Cashless har blitt brukt, og det har fungert supert.

 

Jeg håper likevel på cash.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Da er kartet lagt ut! :)

Artikkel

PDF-kart

 

Noen erfarne Roskilde-gjengere som har lyst til å skrive litt om hvordan de ulike nabolagene er?

Lurer på hvor man burde campe. Vil gjerne ha litt gress å gå på og slippe å være redd for at noen skal sette fyr på teltet mitt mens jeg sover, men heller ikke for langt unna festivalplassen og områder med litt liv på campen.

Lenke til kommentar

Mener jeg har gått gjennom der noen ganger. Er vel sånn klassisk øst vil jeg tro.

 

Btw så er det flest dansker i øst, og nordmenn og svensker i vest.

Det er jo ikke bare sånn, men etter hva jeg har erfart da.

 

Jeg liker vest best fordi det er kort til det meste, mat, konsertområdet, tog osv.

Så er det ved storskjermen, der de viser fotball vm ;)

Lenke til kommentar

Er som regel som sagt fint uansett hvor.

 

Jeg er veldig glad i K, fordi det er en veldig avslappa plass. Nesten 50/50 festing og rolige omgivelser. Og ikke langt til nettcafe, mat, minibank o.s.v. Heller ikke så langt til festivalområdet.

 

Pleier som regel å gå over til noen andre camper å møte folk jeg kjenner der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...