Gå til innhold

Roskilde Festival 2010: Informasjon og Diskusjon


Joakim Skurk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg er Roskilde 75% Camping og hygge, 25% konserter. Så ja, Roskilde er utrolig kos uansett hva som kommer av band egentlig ;) Men er litt bittert med Massive Attack når jeg ser at de kommer til Hove. Mastodon og Deftones er også band Roskilde burde klart å huke tak i. Roskilde mangler en skikkelig metal-headliner i år, for første gang så lenge jeg kan huske.

 

Prodigy blir forresten konge :D

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar

Har jo hardrock som Motorhead, Killswitch Engage er jo en form for metal. Liker line-up`en veldig. Den er veldig variert, skulle så klart ha hatt MGMT, Rage Against The Machines(men var veldig slim sjanse uansett) og kanskje Iggy pop. Men bedre med et variert programm en fjoråret som var litt for mye rock følte jeg når det kom til headlinere. Så heller variasjon.

 

Skjer med at det er bare folk i Roskilde-tråden som liker Massive Attack, og mens Hove-tråden så hater alle at Massive Attack kommer.

Lenke til kommentar

Noen som pleier å ta båten ned til Kjøben fra Oslo? Tok flyet første året ned, men jeg synes fjoråret var litt bedre bare på grunn av båten hjem. Var gøy å støtte på noen hardbanka Nine Inch Nails-fans i fjor husker jeg, og noen metal-kids som spilte på ukelele.

 

Tok fly første år, kjørte i fjor. Kjøre bil må jeg si ble en sikker vinner. Veldig greit å ha en bil å ha ting i, liker friheten, og roadtripen nedover er jo stor hygge ;)

Lenke til kommentar

Har alltid reist med fly nedover, og tatt båten opp igjen. Utrolig god stemning på båten oppover igjen :) Funker som en fin avslutning på festivalen :)

 

Aldri tatt båten nedover så jeg kan ikke si for sikkert, men har hørt av flere at det er bedre stemning oppover en nedover.

Lenke til kommentar

Jeg vil nok tro at stemningen er bedre nedover enn oppover. Det var i hvertfall det på Hovefestivalen. På bussen nedover var det kjempestemning og halve bussen var drita fulle før vi var utenfor Oslo. Hjemover igjen satt alle og halvsov mens mange hadde dratt på seg en eller annen sykdom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...