Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våknet nå klokken ni amerikansk tid for så se om noe hadde skjedd. Såklart hadde det ikke det. Wenger kan brenne i helvete. At det er mulig å være så jævlig forbanna sta, skjønner jeg faen ikke.

• Liker 1
Skrevet

Våknet nå klokken ni amerikansk tid for så se om noe hadde skjedd. Såklart hadde det ikke det. Wenger kan brenne i helvete. At det er mulig å være så jævlig forbanna sta, skjønner jeg faen ikke.

Opp med humøret. Fotball er ikke alt.

Skrevet

Nå er det nesten så jeg håper vi blir knust 0-10 hjemme på Emirates mot City slik at Wenger får seg en reality check. Men da er det dessverre for seint uansett.

Alltid like latterlig når folk sier slik. Det kommer ikke til å hjelpe på noen som helst måte med noe.

• Liker 1
Skrevet

Opp med humøret. Fotball er ikke alt.

Jøss, har du kapitulert?
  • Liker 1
Skrevet

Finn klaging i posten jeg postet. Dagens utfordring.

Jeg er genuint nysgjerrig på hva han mener nå etter at han var så skråsikker på ligagull. Å gå fra å dømme Chelsea og City vekk fra førsteplassen, for så å "garantere" Arsenal-gull til "fotball er ikke alt" er jo et lite sprang. Da er det helt legitimt å spørre hvor han står nå.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg er genuint nysgjerrig på hva han mener nå etter at han var så skråsikker på ligagull. Å gå fra å dømme Chelsea og City vekk fra førsteplassen, for så å "garantere" Arsenal-gull til "fotball er ikke alt" er jo et lite sprang. Da er det helt legitimt å spørre hvor han står nå.

Snakker generelt.

Endret av EirikOliver
Skrevet (endret)

Jeg tror fremdeles vi vinner PL om vi har litt hell med oss, i form av at vi unngår skader på sentrale spillere. Det er selvfølgelig mye å håpe på når vi snakker om Arsenal, men jeg tror Shad kan gjøre en forskjell. Det jeg dog synes er dumt er at Wenger, ved å ikke handle idag, gjør alt mye vanskeligere enn det trenger å være.

Endret av Dapper Chap
Skrevet

Bedre med en dyr spiller enn ingen spiller :green:

Lykke til med harmonien i troppen til United om denne lønnen stemmer.

Kan fort komme tilbake å bite dere i ræva utover sesongen og ikke nødvendigvis være en genistrek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...