Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Synes ikke han (AoC) var spesielt imponerende mot Leeds. Tror ikke han er klar. Husk at han konkurerer med Walcott som har klippekort.

Han imponerte meg i hvert fall. Synes han er strålende hver gang han spiller. Walcott har ikke klippekort, men vi mangler utfordrere. Tror Chambo kan gi ham kamp om plassen så fort han får vist seg frem litt i PL.

 

Ser for øvrig at vi linkes til den 16 år gamle venstrebacken Luke Shaw fra Southampton. Spennende spiller. Vi har ingen gode venstrebacker i akademiet, så jeg stiller meg positiv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser for øvrig at vi linkes til den 16 år gamle venstrebacken Luke Shaw fra Southampton. Spennende spiller. Vi har ingen gode venstrebacker i akademiet, så jeg stiller meg positiv.

Meget spennende spiller og regnes som en av de største venstre back talentene i England for tiden.

 

Real kan vel ikke kjøpe Neymar, Hazard og Götze?

Virker som Real kan kjøpe hvem de vil. Uendelig med penger.

Lenke til kommentar

"***Arsenal have contacted Manchester Utd regarding Fabio Da Silva"

 

Mye mer likandes enn den andre Jonas Brotheren, men kanskje tvilsomt om United vil selge til oss. Tror det kunne vært et godt kjøp thou. Hører også at vi har fått akseptert et £8 mill bud på Cissokho. Ingen av disse ryktene er comfirmed.

 

Cissokho hadde vært fantastisk, men uansett hvor mye jeg ønsker det så er det såpass langt fra Wenger sitt MO at jeg tar det med en klype salt.

 

http://www1.skysports.com/football/news/11095/7427273/?

 

Wenger om potensielle signeringer nå i januar. Merket meg dette:

A player who plays anywhere in the world at the moment will not be available on loan, it doesn't exist. It can only be a guy who doesn't play or a promising player who has not yet made it completely who you could take advantage of.

 

That is why it is not an easy situation. You have to consider that a guy who has not played for two months is not necessarily back quicker than Bacary Sagna or another player who is just coming back from injury

 

Dette kan enten bety at det letes etter et permanent kjøp eller at ingen hentes i det hele tatt.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Problemet med å leie backer er at det er få backer med klasse som ikke spiller fast i verden. Spesielt på venstre back, der det ser ut som Wenger er mest keen på å hente. Dette er en fact og noe å slå opp, for det er utrolig få gode venstre backer der ute.

 

Taiwo er den eneste som virker å ville være tilgjengelig på lån (Cissokho virker Lyon å ville selge fremfor å låne ut). Holder temmelig greit nivå.

Lenke til kommentar

Hører også at vi har fått akseptert et £8 mill bud på Cissokho. Ingen av disse ryktene er comfirmed.

 

"Local Lyon paper saying medical on Monday.". Det vil si at den lokale avisa der nede mener han skal på medical hos Newcastle på mandag. Prisen skal visstnok være £7,5 mill

 

Hadde jo være spennende om det stemte. Men jeg tror ikke på noe før en spiller blir pesentert. Ender sikkert opp i Arsenal, dog.

Lenke til kommentar

Tror nok du skal vente med å kaste deg i badekaret med et barberblad. Dette er bare rykter så langt. Men jeg, samt ekstremt mange andre NUFC-fans, har jo sikla etter fyren siden laget ble linket med han for første gang. Så det hadde vært knall om Newcastle fikk han. Men ja, jeg tviler på at det skjer.

Lenke til kommentar

Taiwo? Hvorfor slår vi ikke til med en gang? Meget bra back vi kunne fått gratis i sommer!

Meget bra back? Taiwo er bak både Antonini og Zambrotta i køen, noe som sier det meste. Situasjonen er såpass prekær at Milan henter inn Lecces Djamel Mesbah. Tror han hadde vært katastrofe i PL.

Endret av Lucky Luciano
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...