Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller sitte på tribunen. Vært så lite rykter i det siste at jeg tørr ikke håpe på verken det ene eller det andre. Tipper vi får inn et kjøp eller to til, men om det er noen fra øverste hylle, som faktisk hever laget er jeg mer usikker på.

 

Bittelitt viktig den kampen i morgen mtp transfermulighetene den siste uka av vinduet.

Lenke til kommentar

Og hva er det Can fortjener? Poenget, som du tydeligvis ikke så, er at han er meget ustabil. Det vi så igår var Can på sitt beste, og det er han ikke uke inn, uke ut. Vil si han er verdt 50-55 000 i uka. Langt unna de 100 000 det er blitt sagt at han vil ha...

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Uten å ha noe statistikk på det, så synes jeg det er blitt oftere mellom de gode/godkjente opptredene hans, enn de dårlige. Det går ofte litt med formen til resten av laget også. Han er fortsatt ung, og i mitt hue er det ingen tvil om at vi må gjøre det vi kan for å beholde han, for han kommer til å bli en bauta. Han skal såklart ikke ha 200k i uka, men opp mot 80-100 tror jeg helt klart han vil gjøre seg fortjent til med årene.

Lenke til kommentar

Og hva er det Can fortjener? Poenget, som du tydeligvis ikke så, er at han er meget ustabil. Det vi så igår var Can på sitt beste, og det er han ikke uke inn, uke ut. Vil si han er verdt 50-55 000 i uka. Langt unna de 100 000 det er blitt sagt at han vil ha...

Meget ustabil er han ikke. Flere gode perioder enn dårlige, synd du kun henger deg opp i de dårlige enn å se hvor god han er ellers.
Lenke til kommentar

Kan du ikke heller svare på hva du mener han fortjener i ukeslønn? Og å henge meg opp i de dårlige opptredenene hans gjør jeg strengt tatt ikke. Ja, han kommer til å bli bra, definitivt. Tror du ikke jeg hadde endra profilbilde for lenge siden om jeg trodde han var en døgenikt som var på vei ut?

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...