Gå til innhold

Spillertråd - Cesc Fabregas


Prinz Poldi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arsenal tell Barcelona Fabregas is not for sale at any price

 

John Cross reports: "Arsenal have told Barcelona that they are wasting their time, that they will not even enter negotiations or discussions of any kind and that Fabregas is going nowhere. They also made it clear not to bother contacting them again."

 

La dette stemme!

 

Får håpe det. John Cross er vanligivs til å stole på.

 

Det viktigste er at Fabregas godtar å bli. Det virket slik utifra intervjuet, men man vet aldri hva han egentlig tenker.

Lenke til kommentar

Jeg er sikker på at så lenge vi holder ut til Laporta er bortevekk så får vi beholde Cesc.

Barca har ikke råd, men det driter Laporta en lang en i, så lenge han huskes som en legende.

 

Satser på at Sandro Rosell vinner president valget, virker som en tildels fornuftig mann som forstår at de skal holde henda til helvete langt vekke ifra Cesc.

Lenke til kommentar
Barca, though, have made it clear that they are not prepared to pay over the odds and will look elsewhere should the Gunners refuse to play ball.

 

A tentative enquiry has already been made in an effort to determine Arsenal's stance, but Laporta admits his club will not be held to ransom in their pursuit of Fabregas.

 

"We will not sign any players for above market value," he said.

 

"We are interested in signing Cesc and Arsenal know that but we will not pay an exorbitant price for any player.

 

"When it comes to market prices, we'll strengthen where we can but will not pay an unrealistic price"

 

Dette lover jo bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"We will not sign any players for above market value," he said.

 

"We are interested in signing Cesc and Arsenal know that but we will not pay an exorbitant price for any player.

 

"When it comes to market prices, we'll strengthen where we can but will not pay an unrealistic price"

 

:!:

 

Jada. De vil ikke betale over markedsverdien, og heller ikke urealistiske priser, men allikevel har de kjøpt flere spillere til over 400 millioner de siste 2 sesongene, samt en mega overbetalt Zlatan Ibrahimovic som kostet de rundt 450 millioner pluss Eto'o!

 

Fuck Barcelona. Latterlig klubb uten et snev av klasse.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk sansen for Mourinho, nå som han ikke lenger er i samme liga som oss. Han er kanskje en arrogant idiot, men han er også en helt sinnsykt god manager. Han har faktisk ikke tapt en eneste hjemmekamp for noen lag siden 23. februar 2002, da han var manager for Porto. Det er bare helt sykt.

Lenke til kommentar

Hvordan er 30£ mill markedsverdi for Cesc? Han er 23 år, har 4 år igjen av kontrakten sin, er en av verdens beste midtbanespillere og er kaptein for laget sitt. Kom tilbake med 60£ mill så skal vi snakke sier nå jeg.

 

Skal visstnok ha 5 år igjen. Ryktene sier at han signerte en ny kontrakt med et lønnshopp i februar og la til et år til på de eksisterende 4 årene :p

 

Forøvrig håper jeg selv at Mourinho vipper ned Barcelona fra tronen, er kun fire spillere/trenere jeg liker på Barcelona og det er Henry, Ibrahimovic, Messi og Guardiola.

Lenke til kommentar

Hvordan er 30£ mill markedsverdi for Cesc? Han er 23 år, har 4 år igjen av kontrakten sin, er en av verdens beste midtbanespillere og er kaptein for laget sitt. Kom tilbake med 60£ mill så skal vi snakke sier nå jeg.

 

Skal visstnok ha 5 år igjen. Ryktene sier at han signerte en ny kontrakt med et lønnshopp i februar og la til et år til på de eksisterende 4 årene :p

 

Forøvrig håper jeg selv at Mourinho vipper ned Barcelona fra tronen, er kun fire spillere/trenere jeg liker på Barcelona og det er Henry, Ibrahimovic, Messi og Guardiola.

 

Det stemmer!

 

At Barca nå tydeligvis har blitt litt overasket at arsenal ikke vil selge en av verdens beste spillere til kompis pris er helt utrolig! Måten de(barca) har holdt på i sommer med uttalelser fra sjefstolene og spillere som Xavi og Puyol er et tegn på lite respekt i forhold til regler og etikk.

Og når de nå skjønner at de ikke får Fabregas på salg så går de ut med det også. Kanskje i håp om at Fabregas og familie skal presse arsenal til å senke prisen? Ikke vet jeg, men det kan uansett ikke bli aktuelt å selge Cesc Fabregas for under 500 mill! Også ganske komisk av Barca og uttale at de ikke er villige til å betale over "markedspris"..Jaha..?

Endret av Kellman
Lenke til kommentar

Ser på profilen din at du er litt oppi åra, hvor lenge har du vært gooner? Alltid gøy med gamle travere. :thumbup:

 

Vokste opp med en onkel som var Brady fan for alle penga. Selv i ung alder så var det landslag fotball som var interesse punktet. Arsenal ble først en lidenskap i 92, da pga historien og de flotte draktene. Som da var litt like de norske landslagdraktene :) Første store minnet av "The Gunners" var FA.Cupen i 79 også Anfield 89. Men da jeg begynte å følge laget aktivt var da Bruce Rioch signerte Dennis Bergkamp fra Inter i 95. Så..18 år da kanskje. Gammel traver? Er da ikke gamle karen jeg,:)

Du da?

Endret av Kellman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...