Gå til innhold

Spillertråd - Cesc Fabregas


Prinz Poldi

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
"We don't need to talk about my future," Fabregas told the Daily Star Sunday. "I don't understand all the rumours about me.

 

"I've always said that I'm happy at Arsenal. I can say a thousand times that I won't go to a Spanish club, but nobody believes me.

 

"Arsenal is my home and I don't have any plans to leave."

 

:love:

Lenke til kommentar
"We don't need to talk about my future," Fabregas told the Daily Star Sunday. "I don't understand all the rumours about me.

 

"I've always said that I'm happy at Arsenal. I can say a thousand times that I won't go to a Spanish club, but nobody believes me.

 

"Arsenal is my home and I don't have any plans to leave."

 

:love:

 

[kverrulant mode] Det står spanish club, det betyr at han er klar for Inter som rapportert! [/kverrulant mode]

 

Neida. Flotters at han sier dette, men føler meg absolutt ikke sikker på at han blir. Spesielt hvis vi blir rundspilt av Barca og slått på målstreken i PL etter å ha rotet det til.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Jeg er ganske sikker på at han ikke kommer til å forlate oss neste år, hvis han gjør det er han en stor løgner dessverre. Men at han KOMMER en dag(3-4 år til) til å forlate Arsenal til fordel Barcelona er heller ikke overranskende.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Dette må jo alltid skje med oss. Men hvis vi skal det positive i det, så har vi jo spillere som Rosicky OG Nasri som kan erstatte plassen hans. Det hadde kanskje vært enda mer krise om spillere som Song hadde blitt ute resten av sesongen.

 

Etter det jeg har lest så er Gallas ikke spiller i år, og Fabregas kan kanskje rekke noen kamper...

Lenke til kommentar

Å helvete. Dette blir tungt, men prøv å tenk positivt nå folkens. Nasri storspiller og kommer til å leke seg i rollen til Fabregas. Denilson kan komme inn på midten også for han gjorde det jævlig bra mot Barca. Dette kommer til å gå bra. Hvor lenge er det til RVP er tilbake, forresten? Kan han spille mot Tottenham?

Lenke til kommentar

Ser ikke vitsen å bruke van Persie denne sesongen. Han har ikke spilt siden november og er ikke i kampform i det hele tatt. Husk hvor lang tid det tok før han endelig kom i form i høst. Bendtner i nåværende form > Van Persie ute av form. Hvis vi er hektet av gullkampen i Premier League kan han bruke de restende kampene på å få litt kamptrening, men per dags dato ser jeg ikke på ham som en viktig ressurs.

Lenke til kommentar

Ser ikke vitsen å bruke van Persie denne sesongen. Han har ikke spilt siden november og er ikke i kampform i det hele tatt. Husk hvor lang tid det tok før han endelig kom i form i høst. Bendtner i nåværende form > Van Persie ute av form. Hvis vi er hektet av gullkampen i Premier League kan han bruke de restende kampene på å få litt kamptrening, men per dags dato ser jeg ikke på ham som en viktig ressurs.

 

Vil si det er feil at det tok lang tid før van Persie kom i form i høst. Han spilte utrolig bra allerede mot Everton, hadde vel blant annet 2 assists. Det eneste som tok litt tid før han prikket inn var scoringsformen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...