Gå til innhold

Konkurranse: Snart klart for julekalender


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må belønne dere at dere faktisk skrivere til deres lesere og henvender dere direkte til dem og ikke bare skriver tilfeldige nyheter, det krever mot og det skal dere virkelig ha kudos for,resten av nettverket har til tider en grusom upersonlig stil med unntak av kanskje linux-artiklene til cyclo&co gjør...

 

(håper rosen hjelper på mine vinnersjangser ;))

Lenke til kommentar
Joda, dette er bare logoen nå på "teaserartikkelen". Vi har for lengst laget en ny for 2009 som er helt lik men med riktig årstall. men hvis det blir et folkekrav å beholde teaserlogoen, så kanskje... Hvem vet?

Fjernes teaserlogoen reiser jeg sørover med dyr whisky, binder deg fast i en stol og drikker den foran deg og ler ondskapsfult.

 

Du er advart.

 

Edit: Tom, har du kjeller? Mørk, med en bordlampe og en solid stol?

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Joda, dette er bare logoen nå på "teaserartikkelen". Vi har for lengst laget en ny for 2009 som er helt lik men med riktig årstall. men hvis det blir et folkekrav å beholde teaserlogoen, så kanskje... Hvem vet?

Fjernes teaserlogoen reiser jeg sørover med dyr whisky, binder deg fast i en stol og drikker den foran deg og ler ondskapsfult.

 

Erik kommer til å kose seg! Jeg kommer ikke til å bry meg. Whisky er jeg relativt godt forsynt med.

 

Du er advart.

 

Ja, Doktor Pirmin Advart.

 

Edit: Tom, har du kjeller? Mørk, med en bordlampe og en solid stol?

 

Whiskykjeller? Jeg liker tanken, men har vel ikke nok til å fylle den ennå. Men jeg jobber med saken.

 

:p

Lenke til kommentar
Joda, dette er bare logoen nå på "teaserartikkelen". Vi har for lengst laget en ny for 2009 som er helt lik men med riktig årstall. men hvis det blir et folkekrav å beholde teaserlogoen, så kanskje... Hvem vet?

:!: Bra med litt tradisjoner på denne tiden av året....samme logo gjør ikke no'...men nytt årstall bør vel oppgraderes.

Kjempeflott med den julekalenderen i alle fall...om man ikke vinner, så er det litt belønning i selve spenningen ved å delta også :yes:

RandiA

Lenke til kommentar
Erik kommer til å kose seg! Jeg kommer ikke til å bry meg. Whisky er jeg relativt godt forsynt med.

Ja, men du er jo fastbundet. Erik kan få smake. :whistle:

 

Whiskykjeller? Jeg liker tanken, men har vel ikke nok til å fylle den ennå. Men jeg jobber med saken.

 

:p

Har du lest Sjakalen av Frederic Forsyth? Der de avhører fremmedlegionæren?

 

Mer det jeg tenkte på.

 

:p

Lenke til kommentar
Høh! Hvordan tror du det er å LAGE den 'dømrade greia hvert år, og innhente gevinstene, og sende dem ut - uten å få være med?

 

:no:

 

Er det ikke noe som heter at "gleden er å gi,ikke og ta" :)

 

Jeg er også en av de som kun svarer på de lukene som har interesse,ser ingen grunn og kanskje vinne noe jeg ikke har brukt for.

Vel nå var jeg ikke helt ærlig,for premien 24.Desember hadde jeg ikke brukt for men hadde fordømramegta lyst på den alikavell :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...