Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.express.co.uk/posts/view/300237/Cristiano-Ronaldo-wants-England-return

 

Bursdagsbarnet Ronaldo tilbake til United? Sier ikke nei takk hvis muligheten byr seg!

Tror jeg ikke skjer, For det første, Kan aldri tenke meg United har pengene å Kun oppspinn for å skape spenning.

Skulle derimot SAF gi seg til sommeren å Mourinho ta over er det heller større muligheter, uten om det, neppe

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Vi har ikke behov for flere spisser enn Rooney, Welbeck og Hernandez. Will Keane og Kiko Macheda er fortsatt i klubben, selv om det er uvisst om de har noen fremtid med oss og Ashley Young kan jo spille spiss, han også. Det er tre klassespisser med tre i bakhånd om ting allikevel skulle skjære seg.

 

Å ha fire spisser fører til at en blir satt på benken, og jeg vil ikke ha et scenario hvor en spiss som er god nok for hvilken som helst PL-klubb blir behandlet som Berbatov. Den feilen har vi gjort en gang, og det er en gang for mye. Om det er et ledd som ikke trenger forsterkninger så er det angrepet. Det flommer over av fantastiske spillere i det leddet i den grad at vi nå er nødt til å kvitte oss med en (pluss Owen).

Lenke til kommentar

La oss nå droppe å være nedlatende med hverandre gutta, eneste som kommer ut av det er dårlig stemning.

 

Hvem håper vi på i sommer? Hvem er deres drømmesigneringer? Jo mer jeg ser av Hatem Ben Arfa, jo mer jeg vil jeg ha ham. Han ville blomstra i Man Utd og har alle nødvendige ferdigheter til å bli en world beater. Kun Messi er mer magisk når han har den magiske hatten på. Elsker spillere som dribbler med kroppsfinter og alltid prøver på d-momentet. Er så jævla lei spillere som Ashley Young, slår bare støtte og har ikke den naturlige spillegleden og ferdighetene feks Arfa og Dembele har.

 

Valencia---------Ben Arfa----------------Nani

--------------------Rooney-------------------------

 

Takk for maten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...