Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

@Hyrlen

 

Så hvis de ikke presterer bra nok i år så mener du det er bare å selge dem?

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Føler kansje vi har blitt litt for trangsynte på hvordan noen utvkler seg etter at vi har hatt Ronaldo i klubben. Virker som om tolmodigheten har forsvinne og en forventer at man skal blomstre fra dag 1 på føstelaget. Det tar tid å utvikle en spiller. Selv så jeg aldri det helt store i Fletcher, men nå de siste sessongene har han vokst som fotballspiller og heldigvis tok jeg feil på det punktet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@Hyrlen

 

Så hvis de ikke presterer bra nok i år så mener du det er bare å selge dem?

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Føler kansje vi har blitt litt for trangsynte på hvordan noen utvkler seg etter at vi har hatt Ronaldo i klubben. Virker som om tolmodigheten har forsvinne og en forventer at man skal blomstre fra dag 1 på føstelaget. Det tar tid å utvikle en spiller. Selv så jeg aldri det helt store i Fletcher, men nå de siste sessongene har han vokst som fotballspiller og heldigvis tok jeg feil på det punktet.

Jeg mener at hvis de ikke viser noe mer enn de har gjort til nå så må de på utlån eller selges om Sir Alex ikke ser nytte i dem. De holder av en plass i køen som f.eks King m.fl begynner å gjøre seg fortjent til. Å la det være sagt, Ronaldo sugde første sesongen sin. Andre sesongen ble jeg nesten skallet av alt håret jeg rev av på toppen. Welbeck og Macheda har begge hatt sine øyeblikk med genialitet, så man vet at de kan. Det hjelper fint lite om de ikke kan få det ut.

 

Jeg mener ikke at de skal score et tosifret antall mål. Det jeg vil se er positivitet i spillet, slik det var glimtvis i starten mot Besiktas. De skal få sjansen, men like mange som Nani? Nei det blir for drøyt. Vår matching av dem skal ikke gå ut over våre sportslige prestasjoner, dermed må de ha noe å tilføre laget snart. Jeg har stor tro på Welbeck, eller jeg hadde hvertfall. Vet ikke helt nå, uansett så har han alle ferdigheter som skal til for å lykkes. Men om selvtilliten ikke gjør at han presterer da er vi like langt. Se på Gibson f.eks, gutten har hatt en pil siden han startet å prøve seg på førstelaget, å den peiker oppover.

 

Det er ikke de to siste sesongene Fletcher har visst noe. Fletcher har helt siden starten vist at noe bor i han, å utviklingene hans har gått en vei. Jeg ser samme trekk hos Gibson og Anderson.

Lenke til kommentar

Gibson har variert endel då Hyrlen. Han kan vere god i ein kamp, men også veldig usynlig og gjere lite utav seg i andre. Enig i at utviklinga hans går framover, men så er han eit par år eldre enn Welbeck og Macheda og MÅ vise seg fram no, om han skal få særleg med sjansar vidare. Trur nok fort at Macheda, Welbeck kunne hatt godt av eit utlån, og eg ser ikkje vekk ifrå at det kan komme til å skje med ein av dei, for dei ville nok hatt utviklingsutbytte av meir fast speletid. Begge har potensiale, men det er jo klart at det blir vanskelig å vise seg fram når ein berre får innhopp. Dei er enda ikkje så gode at dei klarar å prege fulle kampar, men det vil dei nok aldri bli heller om dei ikkje får sjansen til å prøve på det. Eg kunne forresten godt tenkt meg å sett dei spele litt meir saman med Roon og Berba, for eg er ikkje heilt sikker på om Owen gjer nok for å hjelpe dei, han har til tider nok med seg sjølv virkar det som.

Lenke til kommentar
Syntes det blir unødvendig å hente inn Cambell. Vi har vanligvis god dekning, vi er bare særs uheldig for øyeblikket. Fokuset på en eventuellt handel burde være kreativitet.

 

Enig.Vi kan vel heller prøve de Laet eller eventuelt lillebror Evans,eventuelt hente inn Cleverly fra lån som gjør det skarpt i Watford!

Lenke til kommentar

Cleverley er jo offansiv sentral midtbanespelar, så å hente inn han vil vel ikkje gje så mykje meining i forhold til forsvarskrisa. Men når det er sagt, så ser eg ikkje på Campell som ei løysing. Kan ikkje sjå at han vil hjelpe på situasjonen, då vi har unge spelarar som er mykje meir lovande, og bør verte velgt før ein 35 år gammal avdanka spelar.

Lenke til kommentar
Dersom Campbell forstår at han bare skal være i bakhånd, og neppe får spille særlig mye, er det vel lite å tape på en slik ordning for Uniteds del. Han er tross alt også en svært habil midtstopper, og 35 år er jo ingen alder for en forsvarsspiller.

Problemet med Carmpbell er jo nå at han vil trenge spilletid for å om mulig nå et godt nok nivå. Jeg tror ikke han er god nok. Som et 5-6valg så kanskje. Vi har Brown, O'shea, Evans, Vidic, De Laet som kan spille sentralt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...