Gå til innhold

Test: In Win Maelstrom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig er ikke dette kabinettet blandt de galeste med tanke på oppsiktsvekkende utseende. Jeg synes f.eks. dette ser mye bedre ut enn en del kabinetter med masse lys, UV, og pastellfarger.

 

Selv har jeg et sharkoon rebel 9 kabinett som jeg kjøpte fordi det var stilrent, hadde en stor sidevifte, og var praktisk inrettet med 9 5,25" brønner med perforert front og skikkelige støvfilter. For mitt neste kabinett tenker jeg det blir et Lian Li Modular Cube Case for bruk som filserver med masse harddisker.

 

Det jeg synes mangler mest på kabinettfronten er miditower kabinetter med god plass i bredden med fortsatt stilrent og praktisk design. Det virker som om alle prøver å få kabinettene så kompakte som mulig med unntak av bigtower kabinetter.

 

En nyhet med dette kabinettet som jeg synes var veldig interresant var store vifter i begge sidedørene. Dersom disse hadde vært hakket større, designet bra alà Noctua, og hatt skikkelige støvfilter hadde jeg vært veldig interresert. Jeg tenker meg en 30cm 400-800RPM inn-vifte i venstre dør for å levere luft til CPU, PSU, GPU, osv, og en tilsvarende vifte (muligens med bedre mottrykk egenskaper) i høyre dør med luftkanal frem til 5,25" brønnene, og 2 14cm vifter bak for ut-luft. Og muligens mulighet for 14cm vifter i front for interne brønner for å få bedre trykk på lufta fra luftkanalen i høyre sidedør (alså ikke perforert front).

Endret av GullLars
Lenke til kommentar
XanderZ: Noctua sine 800 RPM vifter er nå rimelig stille, så mange av de er vel fremdeles praktisk talt lydløst?

 

Er ikke enig i det nei, bruker kun Noctua sine vifter selv, men det spiller forsåvidt ingen rolle hvilket merke du tar utgangspunkt i, jo flere vifter du har jo mer bråk blir det.

Uansett hvor stillegående viftene er.

Det er fortsatt bedre med få store vifter enn mange små.

Lenke til kommentar
Tøft gamer kabinett! :D

 

Javel? Kan ikke et stilrent og enkelt kabinett også være et 'gamer'-kabinett?

 

Kult design men det passer ikke akkurat inn....

 

Passer ikke inn hvor?

 

vi er snart i 2010, og det lanseres enda kabinetter uten støvfiltre på inntakvifter?

 

LATTERLIG!

 

Koster 20 kroner for et støvfilter, da :p Hva er det egentlig med viftehysteriet? Hørte det var snakk om 6 vifter? Wtf? Det blir jo som å sitte ved et helikopter. Det vil i de aller fleste tilfeller holde med 1 inntaksfivte og en til uttak (sett at man bruker sado-vifta i sidedøren også) :)

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...