Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

BDSM - Hint, tips og erfaringer


Lindoniel

Anbefalte innlegg

Ang. hamptau så får man jo polert hamp som ikke klør. Nettopp til dette formålet. Søk på "BDSM rope" eller "bonadage rope" så finner du også butikker med tau beregnet på akkurat dette. Ofte i silke. Men de koster også mer. Selv så klarer jeg meg med tau i fra Clas Ohlson eller mekk.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Jeg liker faktisk / BDSM, nå tenker jeg mest på ( DS - Dominance Submission )

Er ganske ny i dette, har ikke prøvd det heller, men jeg tenner på det, liker det og synest det virker spennende. Håper dette vil bli en større del av sex :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hamptau (eller jute) er mye bedre. Men det hamptauet du får kjøpt på Mekk og sånn bør behandles før bruk. Først skal det kokes en stund. Så brenner du vekk alle tuster som står ut før du setter det inn med en eller annen naturlig olje.

 

8mm blir forøvrig fort litt mye. 4-6mm er mye lettere å jobbe med. Med mindre du driver med suspension da. Da bør du ha litt tykkere tau. Anbefaler ingen å drive med suspension før man har lært seg det meste om det. Det kan fort ende med nerveskader om det utføres av en ukyndig person.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg er relativt ny når det gjelder BDSM, ikke lenge siden jeg fant ut at det var det som måtte til for å bli fornøyd. Men nå elsker jeg det!

 

Er også avhengig av latex.

 

Nå har jeg ikke giddi, rett og slett, å lese igjennom alle postene i denne tråden, så vet ikke om latex har blitt nevnt tidligere.

 

Men har jo merket at det er en del som er glad i BDSM, som også liker latex.

Er det mange her inne som liker det?

 

Og er det noen som har erfaringer med festisj klubber?

Lenke til kommentar

Om dykk skal drive med suspension bør det ikkje brukast mindre enn 8mm. Dersom du har gjort noko feil, og det strammar for mykje vil tynnare tau kunne gjøre skade.

 

Jeg er relativt ny når det gjelder BDSM, ikke lenge siden jeg fant ut at det var det som måtte til for å bli fornøyd. Men nå elsker jeg det!

 

Er også avhengig av latex.

 

Nå har jeg ikke giddi, rett og slett, å lese igjennom alle postene i denne tråden, så vet ikke om latex har blitt nevnt tidligere.

 

Men har jo merket at det er en del som er glad i BDSM, som også liker latex.

Er det mange her inne som liker det?

 

Og er det noen som har erfaringer med festisj klubber?

 

Foretrekker lær over latex, eg likar den meir "eksklusive" følelsen det gir.

 

Det eg antar du meinar med 'fetish' klubbar kjem i veldig mange variantar.

Du har heilt åpne klubbar, omtrent som eit vanlig utested, bare at det tiltrekkes ei 'alternativ' folkegruppe.

Du har også veldig begrensa klubbar der du må bli invitert, f.eks som slaven til en Dominus/Domina som allereie er medlem.

 

Eg har ikkje noko erfaring med miljøet i Noreg, regner med det er lett å finne i dei største byane. I Storbritania er det å finne på kvart gatehjørne omtrent :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Her finner du en lenke med oversikt over klubber for folk med interesse for BDSM&fetisj i Norge. Den skal være rimelig oppdatert.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_SM-organisasjoner

 

Ellers anbefales følgende sider for alle med interesse for BDSM/fetisj:

 

www.smil-norge.no

www.fetlife.com

www.darkside.se

www.revisef65.org

 

 

 

Når det gjelder tau har jeg forelsket meg i linhamp. Jeg har kjøpt mine tau av en fyr som kaller seg Esinem (google han!) og er veldig fornøyd med de. Linhamp er sterkt og har ikke den særegne (og for noen lett ubehagelige) lukta som hamp har, og det er også mykt nok til at det kan brukes uten forbehandling. Det er likevel nok friksjon i tauet til at suspension ikke er noe problem.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Hei!

 

Jeg lurer på en ting.

 

Jeg er veldig gira på bdsm, jeg vet godt hva det er og hvordan det fungerer, jeg har aldri gjort det før men er super interessert i å prøve, jeg har i mange år tenkt og drømt om å bli "eid" ikke bare under sex men som en livs stil, men først og fremst vil jeg prøve det ut.

 

Jeg håper hver kveld når jeg legger meg med kjæresten at han skal bestemme over meg og hva vi skal gjøre i senga!

Jeg er en smule desperat og sulten etter denne fantasien nå.

 

Noen få ganger når han såvidt kveler meg så kjenner jeg at jeg holder på å komme, og jeg har problemer med å komme ellers.

Jeg tør ikke å fortelle han dette, for flaut å fortelle at jeg vil bli eid.

 

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg lurer på en ting.

Jeg er veldig gira på bdsm, jeg vet godt hva det er og hvordan det fungerer, jeg har aldri gjort det før men er super interessert i å prøve, jeg har i mange år tenkt og drømt om å bli "eid" ikke bare under sex men som en livs stil, men først og fremst vil jeg prøve det ut.

Jeg håper hver kveld når jeg legger meg med kjæresten at han skal bestemme over meg og hva vi skal gjøre i senga!

Jeg er en smule desperat og sulten etter denne fantasien nå.

Noen få ganger når han såvidt kveler meg så kjenner jeg at jeg holder på å komme, og jeg har problemer med å komme ellers.

Jeg tør ikke å fortelle han dette, for flaut å fortelle at jeg vil bli eid.

Hva skal jeg gjøre?

Fortelle at du synes det høres spennende ut.

Ikke bare slumpe ut med det kanskje. Få i gang en diskusjon om sex eller lignende og så prøve å legge det naturlig inn i samtalen.

En annen vei inn er kanskje å kjøpe "50 shades of Grey" og snakke om hvor kul boka var og si dere bare MÅ prøve noe sånn dere også.

Jeg vet ikke helt. Kanskje bare hoppe ut i det også. Klar over at det er skummelt, men tenk om han har tenkt på det også bare at han ikke tør si det han heller.

Lenke til kommentar

Ja, fifty shades har jeg jo lest, morsomme bøker, han ville aldri tenkt på å lese dem! men men..

Så du syns jeg burde si det?

 

Jeg har håpet på at han skal skjønne det selv, men det er vell kanskje litt for dumt å tenke sånn?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...