Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

BDSM - Hint, tips og erfaringer


Lindoniel

Anbefalte innlegg

Jeg synes du burde det. Kanskje ikke begynne med det mest hardcore da.

Men det er bare to alternativer til å fortelle det.

Det ene er å aldri få det tilfredstillende sexlivet du ønsker. Det andre er å gå utenfor forholdet og bak ryggen hans.

Ingen av de er optimale.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At du aldri opplever den tilfredstillelsen du søker.

Altså misforstå meg rett. Du kan oppleve å bli tilfredstilt på andre måter, men ikke denne.

I verste, verste fall kan utilfredshet utvikle seg til ergrelse og ergrelse til nag. Og da kan det ødelegge forholdet.

OBS OBS OBS! Jeg sier ikke at det nødvendigvis skjer, men du ba om det verste.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er man født med det å like bdsm eller er det noe som kommer av seg selv i løpet av livet?

Jeg mener, jeg har alltid (etter en viss alder) Følt at noe mangler innenfor sex, men har ikke klart å finne ut av hva det var før jeg fikk vite om bdsm.

Lenke til kommentar

Tja, arv vs. miljø diskusjonen vil jo ingen ende ta, men jeg husker så tidlig som i fra barnehagen av at jeg likte dette med binding. Uten at jeg visste noe om hvorfor, bare likte jeg godt både det å binde jentene når vi lekte cowboy og indianer, men også det å selv bli bundet. Dette var årevis før jeg en gang visste hva sex var.

 

Det er ingen vits i å sitte alene med tankene sine. Det begynner etter hvert å bli en del organisasjoner rundt om i landet. SMil Norge er kanskje den mest kjente; de har ingen sosial klubb som sådan men jobber politisk.

 

Av lokalforeninger har vi Oslo BDSM i Oslo, Val Eyja i Drammen, Telemark BDSM i Telemark, SM Sør i Kristiansandområdet, Rogaland BDSM Klubb i Rogaland, Sol & Måne i Trondheim, og antakelig flere jeg ikke kommer på i farten. Dette er ikke snakk om orgie- og sex-treff klubber, men sosiale klubber hvor man kommer sammen med likesinnede under trygge rammer. Anonym poster: 11f02458a7fa4823224f32f571152a79

Lenke til kommentar

Hoisann!

 

Av diverse årsaker så har jeg ikke mulighet til å handle inn "proft" utstyr for øyeblikket (før fyren dukker opp). Så jeg lurer på litt ting man får kjøpt i vanlige butikker.

 

Hva egner seg best til å bruke til:

  • Blindfold
  • Binding (for å hindre bevegelse)
  • Ballgag (eller andre "gag-ting")

Anonym poster: 6e65a8ea95649b4313242e0a69b9323d

Lenke til kommentar

Spørs på hva du mener med vanlige butikker, men om du har et sjal kan jo det brukes til blindfold, det kan jo og brukes som gag. Men til gag kan man jo være mer kreativ og stappe f.eks undertøy i kjeften isteden. Til bondage kan man jo bruke plaststrips, tau, men husk å ha en saks/kniv for hånden så det er lett å løsne den som blir bundet. Anonym poster: b83999f6666623e7ecc6908d4a030f9b

Lenke til kommentar

Spørs på hva du mener med vanlige butikker, men om du har et sjal kan jo det brukes til blindfold, det kan jo og brukes som gag. Men til gag kan man jo være mer kreativ og stappe f.eks undertøy i kjeften isteden. Til bondage kan man jo bruke plaststrips, tau, men husk å ha en saks/kniv for hånden så det er lett å løsne den som blir bundet. Anonym poster: b83999f6666623e7ecc6908d4a030f9b

 

Alt som kan finnes på kjøpesentre (jernvarnehandler, tekstilforretninger, clas ohlson etc.) Anonym poster: 6e65a8ea95649b4313242e0a69b9323d

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Mitt tips, hvis en starter å utforske BDSM, er å ikke fokusere på masse fancy utstyr og lignende. Begynn med ting du har i hjemmet, de føles naturlige for deg, og det blir ikke et så stort "hopp" til noe nytt. Sjal, strips og lignende som andre har foreslått er gode ideer. Det er uansett ikke utstyret som er fokus i BDSM etter min mening, det er rollene en spiller. Uten rollespillet har en ingenting, så en kan like greit starte der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg er ei dame på 31 år som har vært i et forhold i 10 år, gift de siste 5.... Jeg har et kontrollbehov i det daglige livet (er oxo den som må/blir bedt om å organisere og holde styr på alt) og er kanskje litt følelsesmessig distansert, dette pga en trøblete oppvekst. Jeg ble seksuelt aktiv som 16 åring og han var jeg sammen med i 4år, etter det hadde jeg kun et forhold før jeg møtte han jeg er gift med idag. Jeg er egentlig ikke så erfaren men har alltid følt at noe har manglet og ikke fått så veldig mye ut av det seksuelle. For 7 år siden kom jeg over en artikkel om BDSM og følte med en gang at dette er det som mangler! Jeg trenger å bli fratatt kontrollen, få lov til å gi slipp på alt,bli fortalt nøyaktig hva jeg skal og ikke skal gjøre i sengen. Finnes ikke et underdanig bein i kroppen min ellers men på det seksuelle planet trenger jeg det. Har snakket med mannen min om dette men han er ikke interessert og syns det er ekkelt, han er heller ikke for rollespill og syns ikke sex er så viktig. Desverre så kan det gå fra 6-8 mnd mellom hver gang han vil ha sex i det hele tatt og forspill er ikke eksisterende. Han sier det ikke har med meg å gjøre og at han bare ikke føler for det, men han sier oxo at jeg er for krevende og maser om ting han ikke vil. Er det noe galt med meg, fordi jeg ikke kan nøye meg med det han kan gi meg? Jeg har heller aldri hatt orgasme og er redd for at det er fordi jeg trenger noe mer en kun penetrering. Er det noen som har hatt lignende opplevelser eller som kan komme med noen tilbakemeldinger som faktisk er nyttige??

Lenke til kommentar

Jeg er ei dame på 31 år som har vært i et forhold i 10 år, gift de siste 5.... Jeg har et kontrollbehov i det daglige livet (er oxo den som må/blir bedt om å organisere og holde styr på alt) og er kanskje litt følelsesmessig distansert, dette pga en trøblete oppvekst. Jeg ble seksuelt aktiv som 16 åring og han var jeg sammen med i 4år, etter det hadde jeg kun et forhold før jeg møtte han jeg er gift med idag. Jeg er egentlig ikke så erfaren men har alltid følt at noe har manglet og ikke fått så veldig mye ut av det seksuelle. For 7 år siden kom jeg over en artikkel om BDSM og følte med en gang at dette er det som mangler! Jeg trenger å bli fratatt kontrollen, få lov til å gi slipp på alt,bli fortalt nøyaktig hva jeg skal og ikke skal gjøre i sengen. Finnes ikke et underdanig bein i kroppen min ellers men på det seksuelle planet trenger jeg det. Har snakket med mannen min om dette men han er ikke interessert og syns det er ekkelt, han er heller ikke for rollespill og syns ikke sex er så viktig. Desverre så kan det gå fra 6-8 mnd mellom hver gang han vil ha sex i det hele tatt og forspill er ikke eksisterende. Han sier det ikke har med meg å gjøre og at han bare ikke føler for det, men han sier oxo at jeg er for krevende og maser om ting han ikke vil. Er det noe galt med meg, fordi jeg ikke kan nøye meg med det han kan gi meg? Jeg har heller aldri hatt orgasme og er redd for at det er fordi jeg trenger noe mer en kun penetrering. Er det noen som har hatt lignende opplevelser eller som kan komme med noen tilbakemeldinger som faktisk er nyttige??

 

Sorry, men mannen din høres veldig egoistisk ut. Håper jeg tar feil... Hvis du aldri har hatt orgasme så er det jammen meg på tide. Orgasme ved kun penetrering skjer ikke alle kvinner. Kjøp deg en vibrator og utforsk deg selv. Kanskje dere får tilbake gløden hvis han opplever at du kommer? Hvis hans interesse for sex øker igjen, kan du på nytt ta opp tråden i forhold til dominans. Mulig han vil være mer lydhør. Uansett mitt tips til deg er å bli kjent med kroppen din. Det er klitoris som må stimuleres og det klarer du helt fint selv:) når du har funnet ut av hvordan den må stimuleres for orgasme så er det hans tur til å ordne sakene:) hvis han ikke blir mer interessert da, så er han sikkert en av disse med lav sexdrift...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg er ei dame på 31 år som har vært i et forhold i 10 år, gift de siste 5.... Jeg har et kontrollbehov i det daglige livet (er oxo den som må/blir bedt om å organisere og holde styr på alt) og er kanskje litt følelsesmessig distansert, dette pga en trøblete oppvekst. Jeg ble seksuelt aktiv som 16 åring og han var jeg sammen med i 4år, etter det hadde jeg kun et forhold før jeg møtte han jeg er gift med idag. Jeg er egentlig ikke så erfaren men har alltid følt at noe har manglet og ikke fått så veldig mye ut av det seksuelle. For 7 år siden kom jeg over en artikkel om BDSM og følte med en gang at dette er det som mangler! Jeg trenger å bli fratatt kontrollen, få lov til å gi slipp på alt,bli fortalt nøyaktig hva jeg skal og ikke skal gjøre i sengen. Finnes ikke et underdanig bein i kroppen min ellers men på det seksuelle planet trenger jeg det. Har snakket med mannen min om dette men han er ikke interessert og syns det er ekkelt, han er heller ikke for rollespill og syns ikke sex er så viktig. Desverre så kan det gå fra 6-8 mnd mellom hver gang han vil ha sex i det hele tatt og forspill er ikke eksisterende. Han sier det ikke har med meg å gjøre og at han bare ikke føler for det, men han sier oxo at jeg er for krevende og maser om ting han ikke vil. Er det noe galt med meg, fordi jeg ikke kan nøye meg med det han kan gi meg? Jeg har heller aldri hatt orgasme og er redd for at det er fordi jeg trenger noe mer en kun penetrering. Er det noen som har hatt lignende opplevelser eller som kan komme med noen tilbakemeldinger som faktisk er nyttige??

Det er så absolut ikke noe glat med deg som ønsker å utleve seksualiteten din. Lever selv i et forhold hvor hun er den som ikke er så interessert i sex og det skaper til tider veldig store indre frustrasjoner for meg. Noen ganger gir jeg utrykk for dem - det med mer uheldige resultater som at hun mister litt lysten en stund, og andre ganger holder jeg dem for meg selv.

 

Jeg er "bare" i starten av 20-årene. Savner utrolig masse sexlivet med ex-kjæresten min og det vi hadde.

Det skal sies at jeg kan ha OK opplevelser med den nåværende kjæresten min, men det at hun liksom ikke skal være interessert i noe som har med sex å gjøre synes jeg er trist. Med en gang det dukker opp et program på TV om sex som jeg vil se, så vil hun bytte kanal. Når jeg bringer inn enkle ting i sengen som f.eks et håndjern så er det "hva er vitsen?"

 

Har forsøkt så alt for lenge nå. Vi snakker ikke avanserte saker, men bare det å kysse henne etter å ha utført oralsex på henne er for hun "æsj". Kjedelig er det.. men man får vel bare leve med det. Anonym poster: 0277140fa6e2c17c986726f56654fb36

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har så lenge jeg kan huske følt at det å binde noen eller å bli bundet var spennende. Har prøvd litt lett bondage med kjærester, men synes det blir mest latter av å prøve slikt sammen med noen man gjerne har vert sammen med lenge. Jeg er ingen god skuespiller, har vel heller ikke vert sammen med noen som er det.

Lurer på hvilke erfaringer dere har, er bondage og bdsm mest spennende med en partner man kjenner godt, eller med noen fremmede?

Lenke til kommentar

Er man født med det å like bdsm eller er det noe som kommer av seg selv i løpet av livet?

Jeg mener, jeg har alltid (etter en viss alder) Følt at noe mangler innenfor sex, men har ikke klart å finne ut av hva det var før jeg fikk vite om bdsm.

 

Jøss, kom ikke på det før jeg leste innlegget ditt nå, men da jeg var liten (barnehagen) likte jeg å se for meg at jeg ikke armer eller bein. Tror det var et eller annet forlokkende over den hjelpeløsheten. Temmelig sykt egentlig.

 

Har alltid likt BDSM, og jeg trives i sub

 

Anonymous poster hash: 0c408...522

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...