Gå til innhold

Hva er det verste ølet i butikkene?


Robocoop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er bare ett riktig svar i denne diskusjonen, og det er Tou. Såpevann med tilsatt smak av bunnslam og litt kullsyre, som aldri burde vært solgt over disk. Det tristeste med dette ølet er at veldig mange skjenkesteder i Stavanger kun tapper det, og ingenting annet.

I tillegg til det her, må Stavanger ha det dyreste øl-et i Norge. Jeg forventa i det minste noe med ordentlig smak når jeg fikk servert 0,33l øl i plastkopp for 63 kroner på ett skittent utested der nede i sommer. Hårreisende. Tok lang tid å komme over den skuffelsen.

 

Kan med andre ord signere posten til Feonar. 30 minutter kø, 63,- for 0,33l og i tillegg er det lille du får Tou. Pfffft.

Lenke til kommentar

Altså, dagens Tou produseres jo i Arendal eller noe sånt, da er det ikke rart det smaker piss.

Smakte mye bedre da det ble produsert på Tou :p

Lervig er ikke like godt, da drikker jeg heller det fra Berentsen.

Fatter fortsatt ikke folk som sitter på voers og pimper øl i store mengder, og så går på byen og drikker mer øl. :p

Lenke til kommentar

Angående Tou.

Jeg var i marinen (lenge siden, før Ringnes la ned Tou i Stavanger). Vi hadde da kun ett eneste alternativ, og det var Tou. De absolutt aller fleste av oss som ikke var fra Stavanger/Sandnes var på nippet til å bli avholdsmenn siden det ikke fantes skikkelig øl å oppdrive for den lusne apanasjen vi fikk på Madla.

Etter rekruttskolen havnet jeg på båt, og vi hadde ofte stopp i Stavanger. Den eneste byen hvor folk ikke gikk ut hver dag.

Vi hadde en lokal Stavanger-helt ombord som forherliget ølet. Men så dro vi på utenlandsøvelse i en lengere periode. Første norske havn etter utlandet var Stavanger, og vår lokale helt skulle endelig få drikke "skikkelig øl" som han sa. Vel, vår venn Stavanger-helt og Tou-tilhenger klarte, fra et klinke edru utgangspunkt, å styrte en 1/2-l Tou (det var faktiskt 1/2-litere på Dickens da), hvorpå han gikk rett på do og spydde! Da måtte han innrømme at Tou kanskje ikke var blant "eliten" likevel ;)

(True Story)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Pokal og Grans Bare(spesielt på flaske) er de jeg holder meg lengst unna. Grans Bare smaker bare malt og vann. Billig og digg er Hansa Pilsner, men i juletider går det i Grans Julebrygg :)

Lenke til kommentar

liker ikke smaken på vanlig ringnes noe særlig. den skiller seg ganske mye fra andre øl syns jeg.

 

men ja, verste øl kan jeg være med på er grans bare, selv om jeg drikker det litt fordi det er så billig :!:

har ikke smakt pokal.

 

verste rusbrus må vel også være fra grans.

 

BESTE øl er dahls

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...